הרשמה

משחק המובייל של The Witcher בסרטון משחקיות

The Witcher Battle Arena בפעולה

בחודש שעבר, חברת CD Projekt הכריזה על משחק ספין-אוף עבור המובייל, המבוסס על סדרת משחקי התפקידים המצליחה The Witcher. המשחק, שנקרא The Witcher Battle Arena, יהיה כותר MOBA חינמי עבור iOS ואנדרואיד ועומד לקבל שלב בטא סגורה על האנרואיד. לכבוד המאורע, CD Projekt שחררה טריילר משחקיות חדש שמראה לראשונה את המשחק בפעולה.

תוכלו לראות את הסרטון למטה, ואם התרשמתם אתם מוזמנים להירשם לבטא באתר הרשמי. למי שלא מכיר, The Witcher Battle Arena יקח דמויות מוכרות מהעולם של The Witcher כמו "רוצח המלכים" Leto, הגמד העצבני Zoltan Chivay והמכשפת העוצמתית Philippa Eilhart, וישים אותן בקרבות עד המוות נגד דמויות אחרות (קרבות של 3 נגד 3) או נגד המחשב (קבוצה אחת נגד גלים של אויבים). בניגוד להרבה משחקים בז'אנר, נוכל לשחק גם בסולו ואף לא נצטרך חיבור אינטרנט רציף בשביל לעשות זאת.

Battle Arena הוא משחק מותאם למובייל, והמפתחים מבטיחים קרבות קצרים ואינטנסיביים עם ממשק נוח וגישה הוגנת. תיאור המשחק מבטיח ש"כל דבר במשחק יוכל להיפתח בחינם, רק על ידי לשחק במשחק." המחירים אמורים להיות הוגנים, והמשחק לא יכריח אותנו לשחק זמן רב בשביל לפתוח דמויות, נשקים וכו'.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י