הרשמה

Resident Evil Revelations 2 - טריילר משחקיות ראשון

לא לבעלי לב חלש

בתחילת החודש קיבלנו את ההכרזה הראשונית על כותר חדש בסדרה Resident Evil בשם Resident Evil Revelations 2, מעין ספין-אוף לסדרת האימה\הישרדות הותיקה. השבוע התחלנו לקבל את הפרטים על הכותר המסקרן, כולל טריילר משחקיות ראשון שתוכלו לראות למטה.

בניגוד לקודמו, Resident Evil Revelations, הכותר הבא לא יושק קודם ל-3DS אלא יגיע מראש לקונסולות הדור הקודם והבא. בנוסף, Revelations 2 יהיה משחק אפיזודי ויושק בארבעה פרקים נפרדים במחיר של 6$ לכל פרק. נוכל לקנות את ארבעת הפרקים בחבילה אחת בעבור 25$ או את גרסאת הדיסק שתצא בשלב מאוחר יותר עם ארבעת הפרקים ותוכן נוסף במחיר של 40$.

במקביל ל-Revelations 2, המפתחים עובדים גם על גרסאת שחזור למשחק המקורי שהתחיל את הטירוף' tl מעריצי הסדרה עדיין מחכים להכרזה על המשחק ה"ראשי" הבא בסדרה, Resident Evil 7. שני המשחקים הקודמים בסדרה הראשית - 6 ו-5, לא זכו לאהדה של המבקרים והמעריצים מפני שהם איבדו את מאפייני האימה שלהם והפכו למשחקי אקשן. כעת, עם שורה של משחקי אימה מסורתיים שעומדים להגיע אלינו כמו Silent Hills ו-The Evil Within, אנחנו יכולים רק לקוות שהכותר השביעי בסדרה יחזור למקורות ויתחבב מחדש על מעריצי הסדרה.

Resident Evil Revelations 2 יושק במהלך 2015 עבור ה-Xbox 360, PS3, PS4 ו-Xbox One.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:33 11.09.2014 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    מוזר.... לקנות את כל האפיזודים אחד אחד יוצא יותר זול

  2. 2

       | פורסם ע"י