הרשמה

הוכרזו תאריכי היציאה של GTA V ל-Xbox One, PS4 והמחשב!

השקת נובמבר לקונסולות, שחקני המחשב יצטרכו לחכות לינואר

Rockstar Games הכריזה רשמית לפני זמן קצר על תאריכי ההשקה ופרטים על תכנים בלעדיים של GTA V עבור המחשב האישי וקונסולות הדור הבא.

על פי ההכרזה, GTA V יגיע ל-Playstation 4 ול-Xbox One ב-18 בנובמבר 2014 בעוד שגרסת המחשב האישי תגיע לחנויות ב-27 לינואר 2015.

כמו כן, הודיעה Rockstar כי מעבר לשיפורים הגרפיים שצפויים לקונסולות הדור הבא ולמחשב האישי, אנו צפויים להבחין בפעילויות חדשות, נשקים, רכבים, חיות בר נוספות, אפקטים משופרים של מזג האוויר ורבות ההפתעות שעוד צפויות לנו. כך נכתב בהכרזה של Rockstar.

עוד ידוע לנו כי נוספו כ-100 שירים חדשים למערכת הרדיו והמזמינים מראש יזכו לקבל מיליון דולר וירטואליים ל-GTA V ו-GTA Online.

GTA Online שודרג גם הוא וכעת יכול להכיל משחקים מקוונים של עד ל-30 שחקנים במקביל. כל התוכן מאז ההשקה בנוסף לשדרוגים האחרונים יכללו בגרסת הדור הבא של הקונסולות ועבור המחשב האישי. בנוסף, שחקנים שרכשו את המשחק המקורי ל-Playstation 3 או Xbox 360 יוכלו להעביר את השחקן שלהם ב-GTA Online לאחת מהפלטפורמות החדשות ללא שינוי.

יחד עם ההכרזה העלתה Rockstar את הטריילר הרשמי לגרסאת הדור הבא. אז מה רמת ההתלהבות שלכם כרגע? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:11 12.09.2014 | ImPact Design ImPact Design

    הם מנסים להרחיק את שחקני ה PC מהמשחק בכך שהם דחו את תאריכי ההשקה של המשחק ל PC, גם בטריילר רשום "Also to the PC", זה כמו להגיד "אה כן, זה גם יגיע לפיסי, מתי שנרצה".

    GTA הבא שלהם לא יצא ל PC. בדוק.

  2. 2

    14:29 13.09.2014 | Nighteg Nighteg

    אפשר להעיף את הילד המכוער הזה עם הביסלי כבר?? הוא מציק לי בעין!

  3. 3

    22:14 13.09.2014 | DB_alfa DB_alfa

    נראה שהולך ליהיות מאוד מעניין לשחק בגרסה הזאת אני מחכה בקוצר רוח

  4. 4

       | פורסם ע"י