הרשמה

הצצה ראשונה למשחקיות של Tekken 7

גרסאת האלפא השתלטה על אולמות הארקייד ביפן

Namco Bandai, חברת המשחקים האחראית על הפיתוח של סדרת Tekken, שחררה ב-3 עד ה-5 לאוקטובר את גרסת האלפא של Tekken 7 אל הארקיידים היפנים לסדרת בדיקות הנקראות Location Test במטרה לקבל פידבק מהקהל ולהשוויץ בחלק מהחידושים שיכנסו למשחק החדש.

במהלך שלבי הבדיקות של המשחק, שחקנים יכלו להתמודד אחד מול השני במסך יחיד או ברשת נגד שחקנים המשחקים במכונות שונות.

לפי דיווחים משחקנים שנכחו באותן בדיקות, אפשר לראות כי בגרסת האלפא של המשחק יש עדיין שימוש במודלים ישנים של דמויות ועדיין אין צליל. בנוסף אפשר לשחק עם שתי דמויות חדשות הנקראות קלאודיו וקטרינה. למרות שעל הראשון אין עדיין פרטים רבים, קטרינה כבר מראה שהיא תשתלב בקלות בסדרת Tekken, בגלל נגישות של שחקנים חדשים אליה.

Tekken 7 יכלול מספר שינויים חדשים כמו Rage Arts, מצב חדש המאט את הזמן במתן רצף התקפות. למרות שעל הנייר נשמע בסתם טריק זול, אי אפשר לבלום את מכת ה-Rage Arts שגם סופגת כל מתקפה בזמן שהיא מבוצעת. בנוסף לכך מערכת הג'אגלינג (Juggling) של המשחק שונתה בצורה שיהיה יותר קל לשחקנים להרכיב רצף של מכות מבלי באמת לבצע קומבואים מסובכים. כל השינויים האלה בעצם יהפכו אותו דומה יותר ל-Tekken 6 ו-Dark Resurrection מאשר ל-Tekken Tag Tournament 2 שיצא בשנה שעברה.

Tekken 7 הוכרז לראשונה במהלך כנס ה-Evolution Championship Series ל-Playstation 4 וה-Xbox One וירוץ על מנוע Unreal Engine 4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:55 08.10.2014 | colony colony

    ישן...

  2. 2

       | פורסם ע"י