הרשמה

The Witcher 3: כ-16 חבילות הרחבה מתוכננות למשחק

לא פחות מ-16 חבילות הרחבה בחינם ל-The Witcher 3

שמעתם נכון, נראה ש-CD Projekt היא בין המפתחות היחידות שמשחררות חבילות הרחבה בחינם. The Witcher 3: Wild Hunt ייקבל את הטיפול המלא ממנה, עם 16 חבילות הרחבה מתוכננות אחרי השקת המשחק. הדבר הכי טוב? "בחינם, לכולם."

"אנחנו אוהבים משחקים. אנחנו אוהבים לשחק בהם, אנחנו אוהבים לאסוף אותם, ואנחנו אוהבים כל מה שקשור לחוויה." אמר מארסין איווינסקי (Marcin Iwinski), מייסד הסטודיו. "בכל פעם שמגיע משחק חדש, אנחנו מצפים שיטפלו בנו. אנחנו מצפים לתמיכה טכנית אם אנחנו נתקלים בבעיות, אנחנו אוהבים עדכונים שמשפרים את החוויה, ואנחנו מרגישים מיוחדים כשאנחנו מקבלים חבילת הרחבה בחינם שנותנת לנו יותר ממה ששילמנו.  זה לא חייב להיות משהו גדול, זה יכול להיות פיסת שריון חדשה, סקין מגניב או חרב."

"לצערנו, סוג הטיפול הזה הוא דבר נדיר בימים אלו. בתור גיימרים, אנחנו צריכים להחזיק חזק ולשמור על הארנקים שלנו, במפתיע, מיד אחרי יציאת משחק חדש יוצאות כל מיני חבילות הרחבה קטנות במחירים גדולים. האם לא שילמנו מחיר מלא על משחק בזה הרגע? עם The Witcher 3: Wild Hunt, החלטנו שזה יהיה אחרת. בוא נגיע לעניין, כל מי שרכש את המשחק ייקבל 16 חבילות הרחבה בחינם, לכולם."

"אתם לא צריכים לבצע הזמנה מוקדמת או לרכוש את החבילה המיוחדת. זאת הדרך שלנו להגיד לכם- תודה שקניתם את המשחק." שתי הרחבות חדשות ייצאו כל שבוע החל מה-25 בפברואר. השניים הראשונים יוסיפו למשחק שני שריונות (אחד לגראלט ואחד לסוס). הסט השני ישנה את מראה הדמות Yennefer עם סקין חדש, לצד משימה חדשה בשם "Missing Miners".

The Witcher 3: Wild Hunt יושק ב-24 בפברואר, לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י