הרשמה

מנכ"ל EA: אנחנו רוצים את Rockstar

בראיון שהעניק ,John Riccitiello, מנכ"ל EA לאתר gamedaily.com אמר כי חברת EA לא מעוניינת ברכישת Take-Two Interactive בשביל משחקי הספורט, אלא רק בחברת הבת, Rockstar, מפתחת סדרת המשחקים הפופולארית GTA.

"אני מאמין שלחברה יש הצדקה מלאה לקרוא לעצמם Rockstar, בגלל שזה באמת מה שהם בתעשיה" אמר והוסיף "הכותרת הגדולה פה היא שהעניין המרכזי שלנו הוא ב-Rockstar ובנכסים האינטלקטואלים סביבה. משחקי הספורט הם שיקול משני."

אם מנהלי Rockstar יעזבו את החברה במצב של השתלטות עוינת, ל-EA זה לא מפריע במיוחד והיא תמשיך לעשות משחקי GTA עם חברת Rockstar או בלעדיה. "אין ספק כי EA היא חברה גדולה בהרבה מ-Take Two. בכל יום יש אנשים שעוזבים ואנשים שבאים, אם האדם הלא נכון עוזב אנחנו מתמודדים עם זה, אבל לא מפסיקים לפתח משחקים. בכירי חברת Rockstar הם צעירים, נמרצים ,כשרוניים ומחוייבים. אולם מה שיש עכשיו הוא עניין של החברה ללא קשר לאנשים שבנו את המשחקים."

בסיום הראיון Riccitiello הזהיר את המשקיעים מה ייקרה אם חברת EA לא תצליח בסופו של דבר לרכוש את Take Two "אם לא נשלים את הרכישה, אם נלך בגלל איזה שהוא סיבוך, אז הדבר המפחיד הוא מה ייקרה בשוק המניות אחרי ה-29 באפריל [תאריך יציאת GTA לשוק]"

John Riccitiello

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:05 18.03.2008 | ITAYBRON ITAYBRON

    תגובה חשובה

    תראו את המכשיר האלוהי
    הזה מאחרי הבחור האקס
    בוקס [מקורי כמובן] לא
    אכפת לי מה תגידו אקס
    בוקס המקורי בשבילי זה
    הקנסולה הכי טובה שיצאת
    אי פעם

  2. 2

    16:42 19.03.2008 | Sk8erBoi Sk8erBoi

    בטח שEA יותר שווה עם ROCKSTAR

    ROCKSTAR חברה גדולה שיצרה כבר
    את המשחקים הכי מובילים בעולם
    אז יותר מועדפת מ TAKE TWO

  3. 3

       | פורסם ע"י