הרשמה

אלו המשחקים הגדולים של חודש ינואר

חמשת המשחקים שיפתחו את שנת הגיימינג החדשה

שנת 2015 תהיה שנה עמוסה לגיימרים, והיא מתחילה בכמות לא קטנה של משחקים שאנחנו מאוד מצפים להם. הנה חמישה משחקים שתרצו לשים עליהם עין במהלך חודש ינואר.

Life Is Strange

משחק אפיסודי אשר שם אותנו בנעליה של מקסין קולפילד(Maxine Caulfield), נערה מתבגרת שמטרתה היא לחדש את הקשר עם חברתה הטובה ביותר שהתרחקה ממנה. למקסין יש את היכולת להחזיר את הזמן לאחור, והשחקן יוכל להשתמש ביכולת זו כדי לשנות פעולה מסוימת שביצע, אך לא ללא השלכות כמובן.

הפרק הראשון יושק ב-30 בינואר למחשב האישי, Playstation 4, Xbox 360, Xbox One ו-Playstation 3.

Saints Row: Gat Out Of Hell

אחרי הטירוף של Saints Row IV, אנחנו מקבלים הרחבה חדשה אשר תימכר גם בתור כותר אמצעי. לאחר שנשיא ארה"ב(הדמות שיצרנו לעצמנו ב-Saints Row IV) נחטף לגיהינום, ג'וני גאט(Johny Gat), חבר וותיק ב-Saints, וקינזי(Kinzie), גאונת מחשבים, יוצאים להציל אותו. במשחק נקבל גישה לכוחות מלאכיים ושטניים, לצד נשקים חדשים ומוזרים כמו כיסא עם מיניגאן או רובה צפרדעים. המשחק יתמוך במצב קואופרטיבי לשני שחקנים.

המשחק יושק ב-20 בינואר ל-Playstation 4, Xbox One, Xbox 360, Playstation 3 ולמחשב האישי. באותו יום תצא גרסאת ה-Re-Elected של המשחק ל-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

Dying Light

אחרי Dead Island, המפתחת Thechland מביאה לנו את חווית הזומבים הבאה - Dying Light אשר משלב פארקור, התגנבות, הישרדות, עיצוב נשקים והמון זומבים. אתם מגלמים אחד מבין ארבע דמויות שתוכלו לבחור בתחילת המשחק. על השחקן לשוטט בעיר הרן בטורקיה ולחפש אחר אספקה, אך כאשר החשכה יורדת, הזומבים הופכים לחזקים יותר, מהירים יותר ומאיימים יותר. המשחק יתמוך במצב קואופרטיבי עד ארבעה שחקנים.

המשחק יושק ב-27 בינואר לקונסולות ה- Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

Resident Evil: Remastered

המשחק המקורי בסדרת Resident Evil מקבל חידוש HD לקונסולות ולמחשב. גלמו את ג'יל ואלנטיין(Jill Valentine) וכריס רדפילד(Chris Redfield), שני חברים בארגון S.T.A.R.S אשר נשלחים לחקור אירועי רצח שהתרחשו בעיר ראקון(Raccoon City) בעלי סימני קניבליות. השניים מגלים שהעיר מזוהמת בוירוס שהופך את כל הנדבקים לזומבים, וצריכים למצוא דרך לשרוד ולברוח מהעיר לפני שהיא נחרבת ע"י ממשלת ארה"ב.

המשחק יושק ב-21 בינואר ל-Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360, Xbox One ולמחשב האישי.

GTA V

שמרנו את הטוב לסוף! משחק העולם פתוח של Rockstar זכה לאינספור תשבוחות, וזה רק על הקונסולות. גרסאת המחשב של המשחק תביא את סיפורם של מייקל, פרנקלין וטרבור בחיי הפשע הפרועים שלהם, משימות שודים מרתקות, מצב רשת עד 32 שחקנים, מצב גוף ראשון, סמי הזיה ועוד המון תוכן שיקח הרבה זמן לכתוב את כולו.

המשחק יושק למחשב האישי ב-27 בינואר.

אלו המשחקים החמים של חודש ינואר, שיפתחו את שנת 2015 בבום גדול. באזה משחק מהרשימה אתם מתכננים לשחק? חושבים שפספסנו משחק מסוים? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:52 29.12.2014 | sagimi sagimi

    שכחתם Bloodborne!

  2. 2

    13:53 29.12.2014 | sagimi sagimi

    אהה לא משנה חודש ינואר

  3. 3

       | פורסם ע"י