הרשמה

"נחש אותי" בדרכו ל-GameIS Awards 2014

הצעירים שבדרכם לזכייה בטקס פרסי משחק השנה של GameIS

תעשיית המשחקים הישראלית בדרכה לשנה מוצלחת נוספת. עמותת GameIS ממשיכה כהרגלה לתת במה נרחבת לתעשייה וחלק מלוח הזמנים השנתי שלה תפוס על ידי הטקס המכובד שמכריז על משחקי השנה הישראלים על פי קטגוריות שונות.

תחת קטגוריית "יוצרים צעירים" מתמודדים השנה על הכתר גל פסטרנק וברק ברויטמן, שניהם בני 17, שפיתחו בשנה האחרונה את "נחש אותי" - משחק חברתי מדליק לסמארטפונים.

הכללים הם פשוטים: הניחו את מכשיר הטלפון שלכם על המצח והיעזרו בחברים על מנת לגלות את המילה שכתובה על גבי המסך. החברים שלכם יצטרכו לעזור לכם לנחש את המילה בעזרת תנועות הגוף. יש לכם דקה אחת לגלות כמה שיותר מילים וכמובן, לגלות האם החברים שלכם מומחים בפנטומימה.

והממשק, פשוט יותר מהכללים. אם חבריכם אישרו את התשובה עליכם לסובב את המסך כלפי מטה. אם אתם לא מצליחים לגלות את המילה, דלגו למילה הבאה בעזרת סיבוב כלפי מעלה. בנוסף, "נחש אותי" מציע מגוון רחב של קטגוריות תוכן ואתגרים.

יש לציין כי זאת השנה השנייה שבה גל פסטרנק משתתף בתחרות של GameIS ובשנה שעברה זכה במקום הראשון בקטגורית "משחקי Garage" עם "The Cave of Light" שפיתח ב-48 שעות במסגרת התחרות המפורסמת "Ludum Dare".

בעלי מכשיר אנדרואיד יוכלו להוריד את המשחק כבר עכשיו בחינם דרך ה-Google Play.

טקס ההכרזה על הזוכים של שנת 2014 יערך בסינמטק תל אביב באירוע חגיגי במיוחד בתאריך 16/1/2015, יום שישי בשעה 15:00.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י