הרשמה

נחשפה המפלצת הרביעית של Evolve

Behemoth לא תהיה כלולה ב-Season Pass ותעלה 15$

Evolve, אחד המשחקים המצופים של 2015, מתקרב אלינו בצעדי ענק והיום המפתחת Turtle Rock הכריזה על המפלצת הרביעית שתתווסף למשחק בהמשך השנה וכן על תכני ה-Season Pass. הכירו את Behemoth - המפלצת הכבדה והמשוריינת ביותר עד כה. למרות גודלה העצום, Behemoth יכולה להתנייד בשדה הקרב מהר למדי ברגע שהיא הופכת לסלע ומתחילה להתגלגל. בתור ציידים, אחד הדברים הכי מפחידים שאנחנו יכולים לחשוב עליהם במהלך קרב זה לראות את הסלע הזה מתקרב במהירות שיא ישר אליכם.

בניגוד למשחקי יריות אחרים, Evolve לא ייתן לכם לשלם על מפות אבל זה לא אומר שתצאו בזול אם תרצו תוכן נוסף למשחק. ה-Season Pass למשחק יכלול ארבעה ציידים חדשים שיצטרפו באביב הקרוב (אפריל - יוני) ושלושה סקינים לשלושת המפלצות הראשוניות (Goliath, Wraith ו-kraken) במחיר גבוה למדי של 25$. בנפרד, כל אחד מהציידים יעלה 7.5$. ומה עם Behemoth? למרבה ההפתעה היא לא כלולה ב-Season Pass ובשביל לשחק איתה תצטרכו לוותר על 15$ בנפרד או לשלם על גרסאת ה-Digital Deluxe הכוללת את המשחק הבסיסי, תכני ה-Season Pass והמפלצת Behemoth ב-80$.

Evolve יגיע אלינו ב-10 בפברואר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. אם אתם מתכננים לשחק על המחשב, כדאי שתבדקו קודם אם הוא עונה על דרישות המערכת שפורסמו לאחרונה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י