הרשמה

מאוכזבים מ-H1Z1? תוכלו לקבל החזר כספי

מה גרם לשחקנים לנטוש את כותר הזומבים של סוני?

לפני כמה ימים הושקה גרסאת ה-Early Access של המשחק H1Z1, כותר מולטיפלייר מאסיבי הישרדותי בעולם פוסט - אפוקליפטי תחת פיתוחה של Sony. 

כצפוי במשחק מהסוג הזה, בתקופת ההשקה שחקנים התקשו להתחבר לשרתים וחוו בעיות התנתקות רבות. הבעיות האלו כנראה יקבלו תיקון בקרוב, אבל נראה כי לשחקנים יש דווקא בעיה גדולה יותר עם אחד האלמנטים במשחק. כאשר אתם רוכשים את המשחק, אתם מקבלים "כרטיסים" שנותנים לכם להפעיל דברים מסוימים במשחק, ביניהם Airdrops Ticket. כרטיס זה מאפשר לשחקן לקבל תיבה המוצנחת לרגליו, אשר מכילה חפצים כמו נשקים, שיריונות ועוד. דבר זה מאפשר לשחקנים שמשלמים על הכרטיסים לקבל יתרון על שחקנים שמעדיפים לחפש כל בניין בשביל אוכל או אפילו חלק לנשק.

עקב זאת, שחקנים רבים יצאו נגד אלמנט ה-"שלם כדי לנצח" במשחק. התלונות היו רבות כל כך ש-Sony מציעה כעת החזרים כספיים לכל מי שרכש את המשחק. "אם אתם מרגישים שה-Airdrops הם בעיה בשבילכם, אתם מוזמנים לבקש החזר כספי בכתובת [email protected]" כך אמר נשיא סוני ג'ון סמדלי(John Smedley) באתר Reddit.

אבל תצטרכו להחליט מהר, כי ההצעה לא תהיה תקפה להרבה זמן. "ההצעה תקפה עד יום שני והיא מכוונת רק לאנשים שרכשו את H1Z1 לפנ ה-16 בינואר 2015. שימו לב שזה עובר דרכנו, לא דרך Steam". כלומר, אם רכשתם את המשחק ממקור שהוא לא האתר הרשמי של המשחק, לא תכלו להגיש בקשה להחזר כספי.

לעומת זאת, סמדלי הוסיף כי "ביקשנו מ-Valve לאפשר החזרים כספיים בסוף השבוע הזה. ממש מדהים לעבוד איתם. נעדכן אתכם כשנדע יותר." אז אם רכשתם את המשחק דרך Steam, ואתם חייבים את ההחזר הכספי הזה, אל תאבדו תקווה.

[עדכון] ב-Reddit נמסר כי אכן ניתן לקבל החזר כספי דרך Steam. לכו ל-Account Details ואז לחצו על Store Transactions. מתחת ל-H1Z1 תמצאו כפתור Refund Game. לחצו עליו וכל הכסף יועבר ישירות ל-Steam Wallet שלכם.

H1Z1 הושק בגרסאת Early Access בסטים במחיר 20$. הוא יושק בהמשך השנה גם ל-Playstation 4.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י