הרשמה

Dark Souls 2 מקבל בקרוב תוכן חדש וחינמי

Dark Souls II: Scholar of the First Sin יושק גם בתור "החבילה האולטימטיבית" של המשחק עם כל ה-DLC

Dark Souls 2, אחד המשחקים היותר מוצלחים של שנת 2014, יקבל בקרוב טלאי חדש וחינמי שיוסיף תכנים ושיפורים שונים, ו"ישדרג" את העותק שלכם לגרסאת Scholar of the First Sin. הטלאי יושק יחד עם "הגרסה האולטימטיבית" של המשחק ב-5 וב-7 לפברואר בהתאמה. מי שכבר רכש את המשחק לפלטפורמות הדור הקודם יוכל ליהנות מהתוכן החדש לגמרי בחינם, ומי שעדיין לא חווה את התענוג שהוא Dark Souls II יוכל לרכוש את Dark Souls 2: Scholar of the First Sin ולקבל את המשחק המקורי יחד עם שלושת משימות ה-DLC והתוכן החדש.

אולם, אם עדיין לא שיחקתם ואתם מעדיפים לקבל חוויה המותאמת לדור הנוכחי, תוכלו לרכוש את Dark Souls 2: Scholar of the First Sin עבור פלטפורמות הדור הנוכחי (כולל מחשב עם תמיכה ב-DirectX 11) באפריל הקרוב. שימו לב שגרסאת המחשב שתשוחרר בפברואר (וכן הגרסה המקורית שיצאה ב-2014) מותאמת עבור DirectX 9 בלבד, ותתנהג כמשחק שונה לגמרי ביחס לגרסאת ה-DirectX 11 שתגיע באפריל. עדיין לא נחשף האם נוכל להעביר את השמירות שלנו בין שתי הגרסאות.

טלאי Scholar of the First Sin יכלול בין היתר: NPC חדש שיקח את הגיבור שלנו להרפתקה חדשה; חפצים חדשים; תיאור מורחב לחפצים השונים שירחיב קצת יותר העולם; שיפורים למערכת ה-Matchmaking במצב הרשת; אחווה חדשה שמוסיפה אתגר למשחק ועוד.

תכני Scholar of the First Sin יושקו ב-5 לפברואר בחינם עבור כל בעלי Dark Souls 2.

Dark Souls 2: Scholar of the First Sin (המשחק המקורי כולל DLC) יושק ב-7 לפברואר עבור ה-PS3, Xbox 360 ו-PC (תמיכה ב-DirectX 9).

Dark Souls 2: Scholar of the First Sin (המשחק המקורי כולל DLC ושיפורים גרפיים) יושק ב-11 לאפריל עבור ה-PS4, Xbox One ו-PC (תמיכה ב-DirectX 11 בלבד).

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:48 18.01.2015 | sagimi sagimi

    זה אומר שמי שקנה את הגרסא הרגילה יקבל את הDLC בחינם?

  2. 2

       | פורסם ע"י