הרשמה

The Elder Scrolls Online נוטש את המנוי החודשי

שלמו פעם אחת, שחקו לתמיד

הפתעה! או שלא? Bethesda הכריזה כי The Elder Scrolls Online, כותר המולטיפלייר המאסיבי שעד היום דרש משחקנים תשלום חודשי, נוטש את תוכנית המנויים שלו.

זה אומר שהחל מה-17 במרץ, תוכלו לרכוש את המשחק בתשלום חד פעמי, וליהנות מהמשחק ללא צורך בתשלומים חודשיים. Bethesda תשיק מחדש את המשחק למחשב האישי ול-Mac ב-17 למרץ תחת השם The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited. גרסאת הקונסולות של המשחק שנדחתה פעמיים כעת תגיע בתאריך המתוכנן - ה-9 ביוני 2015. גישת המנוי החודשי היתה שנויה במחלוקת מהרגע הראשון, האם יכול להיות ששינוי מודל התשלום סוכם מראש כדי להכניס עוד כסף למשחק בחודשים הראשונים שלו? נשאיר את זה לחובבי תיאוריות הקונספירציה, אבל מה שחשוב זה ש-Elder Scrolls Online יהיה מעתה הרבה יותר נגיש לשחקנים.

כל החשבונות הקיימים של TESO, בים אם הם פתוחים או סגורים, יתעדכנו לגרסאת Tamriel Unlimited בעת ההשקה. שחקנים חדשים יצטרכו לשלם רק פעם אחת "ולשחק, בלי הגבלות, כמה שרק ירצו" אמרה Bethesda בהודעה לעיתונות. היא אמרה כי היא תמשיך לתמוך במשחק בעדכונים חדשים ללא תשלום לצד הרחבות שכן יהיו בתשלום.

The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited יושק ב-17 במרץ למחשב האישי ול-Mac. גרסאות ה-Playstation 4 ו-Xbox One יגיעו ב-9 ביוני.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:40 22.01.2015 | sagimi sagimi

    יששש, חיכיתי לזה...
    חיבבתי את המשחק למרות שהוא ממוצע (בבטא)
    אבל לא היה מצב שההיתי משלם עבורו תשלום חודשי

  2. 2

    14:54 02.02.2017 | יודה יודה (אורח)

    איך הוא לעומת SWTOR?

  3. 3

       | פורסם ע"י