הרשמה

Xbox Live Gold - המשחקים החינמיים של פברואר

Brother: A Tale of Two Sons, Sniper Elite V2 ומשחק מכות חדש ל-Xbox One!

הנה מסתיים לו החודש הראשון לשנת 2015, ואנחנו עדיין מחכים להשקות הכי חמות של השנה. אבל בינתיים, למה להיכנע לשעמום? ל-Xbox יש משחקים חינמיים שיעסיקו אותנו לכל אורך פברואר. משחקי ה-Games with Gold יהיו זמינים כרגיל למנויי Xbox Live Gold, לצד מבצעים שונים שירוצו לאורך החודש. אז מה מגיע לקראתנו בחינם בחודש פברואר?

Xbox 360
 

Brothers: A tale of two Sons

בין ה-1 ל-15 לחודש, תוכלו להוריד את Brothers. למי שלא מכיר, זהו אחד ממשחקי האינדי המוצלחים של 2013, שזכה בשלל פרסים ותשבוחות מהמבקרים. במשחק הפאזל הזה תצטרכו לשלוט על שני אחים, כל אחד עם יתרונות וחסרונות משלו, ותצאו למסע להציל את אבא.

Sniper Elite V2

בין ה-16 לסוף החודש, תוכלו להוריד את Sniper Elite V2. למרבה הצער זהו משחק שלא זכה להצלחה והכרה גדולים במיוחד, אבל מי שאוהב משחקי התגנבות וכמובן נהנה מאיזה Headshot עסיסי, Sniper Elite V2 לא יאכזב. במהלך המשחק תהוו מעין "צבא של איש אחד", במסע לחסל את תוכנית הטילים של גרמניה הנאצית במלחמת העולם השניה.

Xbox One


#IDARB

במשך כל חודש פברואר תוכלו להוריד את #IDARB, משחק אינדי בקצב מהיר שמחזיר את הכיף ל"משחק ספה". המשחק משלב בין פלטפורמה, הוקי ולחימה, ותומך בעד 8 שחקנים ברשת או אופליין! אז תאספו כמה חברים, תדאגו שיש מספיק בטריות לכולם, ותתחילו לשחק.

אז מה דעתכם על ההיצע של Xbox לפברואר? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י