הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של פברואר

Thief, Rogue Legacy, Transistor ועוד!

גם בחודש פברואר, סוני מפנקת את כל המנויים לשירות ה-PS Plus עם משחקים חינמיים לכל פלטפורמות הפלייסטיישן והפעם יש לנו כמה כותרים שווים במיוחד. אז מה מחכה לכם בחינם ב-PS Plus החל מהיום ולאורך כל החודש?

PS4


Transistor

אם עדיין לא יצא לשחק באחד ממשחקי האינדי המשובחים של 2014, זו ההזדמנות שלכם! ב-Transistor תשחקו את Red, זמרת שאיבדה את קולה אך קיבלה חרב עם כוחות מיוחדים. במסע הנקמה של Red תוכלו לשחק בשני סגנונות: קרבות בזמן-אמת או קרבות מחושבים יותר עם מערכת התורות.

Apotheon

Apotheon הוא משחק אינדי חדש המתרחש בעולם הקסום של המיתולוגיה היוונית. אז קחו את החרב, החנית והמגן וצאו להילחם באלים!

PS3


Thief

משחק ההתגנבות-הרפתקאות ייקח אתכם עמוק אל הצללים. ב-Thief אתם תתחילו בתור גנב שרוצה רק לאסוף לעצמו כמה שיותר שלל, אך אירועים מוזרים בעיר יקחו אותו למסע בלתי-צפוי שידרוש ממנו לחדד את כישוריו ולהפוך לגנב האולטימטיבי.

Yakuza 4

סדרת Yakuza מעולם לא זכתה להמון אהדה במערב, אך כדאי לתת הזדמנות למשחק העולם-פתוח הזה, המשלב אמנויות לחימה עם מרדפים מהירים וקרבות ירי.

PS Vita



Rogue Legacy

מעריצי ז'אנר ה-Roguelike וכל מי שגדל על משחקי פלטפורמה קשים במיוחד, ירגישו בבית עם Rogue Legacy. במשחק הזה, שמוגדר בתור Rogue-Lite, תצטרכו לכבוד את הצינוק האינסופי שלא מפסיק לזוז ולהשתנות. בניגוד לרוב משחקי ה-Roguelike, כאן תוכלו להתקדם בעזרת שדרוגים ונשקים חדשים שתוכלו לרכוש בין משחק למשחק. הקטע הייחודי של המשחק הוא שבכל נסיון, תצטרכו לבחור בין 3 דמויות רנדומליות לחלוטין עם יתרונות וחסרונות משלה. ברברי גמד עם פחד לא רציונלי מתרנגולות, או קוסם שמן שרואה רק שחור-לבן? הבחירה שלכם.

Kick and Fennick

משחק הפלטפורמה\הרפתקאות הזה מגולל את סיפורו של Kick, ילד קטן עם רובה גדול. הילד החמוד פוגש את Fennick, רובוט עם תקלה מכנית חמורה. ביחד, הם יוצאים למסע לתקן את Fennick ולהיפטר מכל מי שינסה לעצור אותם בדרך.

מה דעתכם על החינמיים של סוני לחודש פברואר? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י