הרשמה

Mass Effect 4 כנראה יכלול מצב רשת

כי אין יותר דבר כזה "משחק לשחקן יחיד"

אנחנו לא יודעים הרבה על Mass Effect 4, משחק התפקידים המצופה של BioWare, אבל מה שבטוח - הוא יכלול איזשהו מרכיב מולטיפלייר. כריס ווין (Chris Wynn), האחראי על פיתוח המשחק, פרסם לאחרונה ציוץ שבו הוא מחפש מפיק חדש שינהל את מצב הרשת של Mass Effect 4. עדיין לא ידוע בדיוק באיזו תצורה נוכל לשחק עם או נגד חברים, אבל יש לנו הרגשה שזה יתחבר ישירות למצב הקמפיין לשחקן יחיד כמו בכותר הקודם בסדרה.

למרות שמשחקי התפקידים של BioWare מתמקדים על החוויה לשחקן יחיד, הכותרים האחרונים שלהם (כמו Mass Effect 3 ו-Dragon Age: Inquisition) כללו מרכיבי רשת מצליחים למדי ואין סיבה שהם יפסיקו עכשיו. כחלק מהפילוסופיה של EA, מפיצת המשחק והבעלים של BioWare, "לכל משחק חייב להיות מצב רשת". כן, גם אם זה לא תמיד הגיוני או נחוץ.

האם אתם מצפים למצב הרשת במשחקים הממוקדים לשחקן יחיד? איך הייתם רוצים לשחק ברשת ב-Mass Effect 4? ספרו לנו בתגובות!

Mass Effect 4 עדיין לא קיבל תאריך יציאה, פלטפורמות או אפילו את השם הרשמי. פרטים ראשוניים על המשחק צפויים להגיע בכנס E3 ביוני הקרוב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:49 12.02.2015 | Nighteg Nighteg

    DAI היה משעמם רצח. אכזבה גדולה מאוד לאור הציפיות.

  2. 2

    18:04 12.02.2015 | Hollow Hollow

    סתם הולכים לדחוף לזה מולטיפלייר זה לא היה נחוץ ב3 וזה בטח לא נחוץ ב4

  3. 3

    18:23 12.02.2015 | ArchPsion ArchPsion

    אין לי בעיה עם מולטיפלייר, אבל אני ש-ו-נ-א כשהוא נדחף לי למצב יחיד. ב ME3 הייתי חייב להשתתף במולטיפלייר בשביל לקבל את הסיום הכי טוב, ב AC החדש יש המון תוכן שלא זמין לי כי זה מרובה משתתפים. או קשור לאיזה companion app מסריח. שיפרידו את המולטי מהסינגל לגמרי ואני מאושר.

  4. 4

       | פורסם ע"י