הרשמה

מודרים הכניסו קו-אופ ל-Resident Evil: Revelations 2

Capcom לא רוצה ששחקני המחשב יהנו מקו-אופ אופליין

Resident Evil: Revelations 2, משחק ההישרדות האפיסודי, אמנם הגיע עם אופציה למשחק ברשת אך האפשרות לשחק עם חבר על אותה פלטפורמה נחתכה מגרסת המחשב. המשחק בנוי על שיתוף פעולה של שתי דמויות, ולמעריצים נראה קצת לא הוגן שרק שחקני הקונסולות יכולים לשחק עם חבר על אותו מסך במקום לחפש זרים לשחק איתם ברשת. גרסאת ה-Steam של המשחק אף הבטיחה את הפיצ'ר הנחשק, אך זה לא הגיע עם הגרסה הסופית של המשחק. למזלנו, המודרים לקחו את העניינים לידיים והכניסו את הפיצ'ר בעצמם!

את המוד תוכלו להוריד כאן, ובשלב הזה הוא יאפשר לכם לשחק עם עוד חבר במצב הקמפיין של המשחק, כל עוד שני השחקנים נשלטים עם שלט וללא המקלדת\עכבר. כרגע הפיצ'ר לא עובד במצב ה-Raid אך צפוי להגיע מאוחר יותר בגרסאות עתידיות של המוד. בינתיים, Capcom הודיעה כי הרישום לאופליין קו-אופ היה "לא מכוון" וכרגע אין לה שום תוכניות לכלול את המצב בטלאי רשמי.

אם פעם המחשב היה פלטפורמה כמעט בלעדית לשחקן אחד, היום יש המון משחקים המאפשרים לכמה שחקנים לשחק במקביל. הרבה שחקנים מעדיפים מחשב עם כמה שלטי משחק מאשר קונסולה - והמפתחים יודעים את זה. משחקי שפעם היו שמורים רק לקונסולות כמו למשל משחקי מכות - התחילו להגיע באופן שוטף למחשב יחד עם גרסאת הקונסולה. אפילו Valve למדה את זה על בשרה עם המשחק Portal 2, שקיבל מצב קו-אופ לקונסולות בלבד ולאחר שמודרים לקחו את העניין לידיים והציעו פתרון חלופי - המפתחים נכנעו והוסיפו מצב קו-אופ רשמי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י