הרשמה

Resident Evil: Revelations 2 קיבל קו-אופ במחשב

כך תוכלו לשחק עם חבר על אותו מחשב ללא שימוש במודים

תמיד כיף לגלות מחדש כמה כוח והשפעה יש לקהילת ה-PC, והשבוע קיבלנו לכך דוגמא מצויינת עם :Resident Evil Revelations 2. מוקדם יותר השבוע סיפרנו לכם כי המשחק הושק למחשב ללא האפשרות לשחק בשני שחקנים באופליין. המקרה נראה לנו מוזר כי דווקא גרסאת הקונסולות הגיעה עם הפיצ'ר המבוקש ורק שחקני ה-PC קופחו. כדי להתגבר על הקושי ולפתוח את הפיצ'ר שכבר הסתתר בתוך הקוד של המשחק, מודרים יצרו כלי שפותח את האופציה לשני שחקנים על אותו מחשב, כל עוד שניהם משחקים עם שלטים ולא משתמשים בעכבר ובמקלדת.

בעת כתיבת הכתבה המקורית, חברת Capcom לא היתה מוכנה להגיב האם, אם בכלל, הפיצ'ר ישוחרר באופן רשמי. אחרי הכל, הוא לא רק היה קיים בתוך הקוד אלא הופיע בתיאור המשחק ב-Steam ככותר עם תמיכה בקו-אופ אופליין. רק שלושה ימים עברו ו-Capcom כבר הוציאה טלאי שפותח לרווחה את הפיצ'ר הנעול ונותן לנו לשחק ביחד עם חבר על אותו מחשב. כרגע הטלאי עדיין נמצא בשלב בטא ודורש תהליך הרשמה, מה שרומז על כך שאולי Capcom התכוונה להשיק את הפיצ'ר במשך כל הזמן הזה.

כדי להיכנס לבטא של הטלאי, תצטרכו ללחוץ מקש ימני על המשחק ב-Steam ולבחור Properties. בחלון שנפתח, כנסו ללשונית Betas והכניסו את הקוד הבא: bhr2qasplitmaster00 . כעת, אמורה להיפתח לכם האופציה להפעיל את qa_split_master, זהו הטלאי שמפעיל את הקו-אופ לשני שחקנים. הטלאי המלא לכלל השחקנים צפוי להגיע בהמשך הדרך.

כל הכבוד ל-Capcom על התגובה המהירה, וכל הכבוד למודרים שבוודאי זירזו את התהליך.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י