הרשמה

Street Fighter V קיבל תאריך יציאה בטעות

צפוי להגיע בדיוק בזמן ל-EVO 2016

משחק המכות Street Fighter V הוכרז רק לפני כמה חודשים במצב מאוד התחלתי של הפיתוח, ויש לו עוד הרבה להוכיח לפני שהוא יוכתר בתור משחק המכות התחרותי והפופולרי ביותר בעולם (כמו שעשה קודמו Street FIghter IV). למרבה המזל, Capcom לא לחוצה להשיק אותו השנה ונראה שהמשחק יגיע אלינו עוד כשנה, באביב 2016. ההשקה צפויה להיות בסמוך לטורניר משחקי המכות הגדול בעולם - EVO המתקיים כל שנה בחודש יוני, ואם הכל יעבוד לפני התוכנית - המשחק כנראה יצא באיזור חודש אפריל כדי לתת לקהילה התחרותית מספיק זמן להתמקצע. השנה הקרובה תקבע האם Street Fighter V יהפוך לאירוע המרכזי החדש של EVO במקום Street Fighter IV.

החשיפה של תאריך היציאה לא היתה כל כך מכוונת: Capcom פרסמה פוסט תמים למראה בבלוג שלה עם פיסת מידע מעניינת (שמאז נמחקה). הפוסט דיבר על חולצות חדשות שעומדות למכירה, אך יחד איתו הגיע הטקסט: "כולם נלהטים לקראת בואו של Street Fighter V באביב הבא." 

יהיה מעניין לראות איך Street Fighter V יתפתח בשנה הקרובה, אבל מה שבטוח - זה לא משחק שהיינו רוצים לראות במהלך 2015 כי הוא כנראה היה מגיע חצי-אפוי כמו יותר מדי כותרים שראינו ב-2014. עכשיו הכל בידיים של Capcom.

Street Fighter V יושק עבור ה-PC וה-PS4 באביב 2016.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י