הרשמה

צפו בשחקן קובע שיא חדש ב-Hearthstone!

רק עוד 24 שעות נותרו לקביעת "התור הארוך ביותר ב-Hearthstone אי פעם"

לפני כמעט יום שלם, או ליתר דיוק 22 שעות, שחקן Heartstone החל לשדר את התור שלו במטרה לקבוע את התור הארוך ביותר ב-Heartstone, 40 שעות.

כל תור של שחקן ב-Heartstone מוגבל לדקה וחצי, אך אם אנימצית קלף חורגת ממגבלת הזמן של דקה וחצי, התור ישאר בידיו של אותו שחקן. השחקן Mamytwink ניצל את עובדה זו עד תומה, כאשר בנה לעצמו חבילה בעלת מטרה אחת ספציפית -ליצור את התור הארוך בעולם ולהיכנס לספר השיאים של גינס.

כדי לעשות זאת הוא גרם לשחקן אחד להחזיק תשעה קלפים ביד בשם Arcane Missiles, ששולחים שלושה טילים על מטרות רנומליות של האויב. לאחר מכן הוא השתמש ב-206 עותקים של הקלף Velen's Chosen המעלה את הנזק ב-1, או במילים אחרות, מוסיף עוד טיל לכל קלף. הקלף האחרון ש-Mamytwink השתמש בו היה שבעה עותקים של מיניון(minion) בשם Prophet Velen המכפיל את הנזק הנעשה. ע"מ שהשחקן האחר לא ימות, נעשה שימוש בקלף ה-Ice Block שמונע מוות של השחקן עד סוף התור. השילוב של כל הקלפים יחדיו איפשר לשחקן לירות 26,752 טילים בתור אחד, מה שצפוי לקחת 43 שעות בסה"כ.

למען הסר ספק, אין שום שחקן אומלל בצד השני שלא מוכן לוותר, אלא Mamytwink ששולט בשני מחשבים שונים בו זמנית. למטה תוכלו לראות היסטוריה (קצת משעממת) בעשיה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י