הרשמה

CoD: Black Ops 3 יכלול מצב זומבים, בטא מוקדמת

הנה כל מה שאנחנו יודעים לקראת החשיפה המלאה

תקופה מרגשת עוברת על מעריצי Call of Duty בכל העולם - עם החשיפה הראשונית שאמורה להתרחש בהמשך היום (20:00 שעון ישראל ליתר דיוק) ל-Black Ops 3, יש כבר לא מעט פרטים מעניינים שהספיקו לדלוף טרם המידע הרשמי באדיבות אתר Charlie Intel. בתור התחלה, אם עדיין לא יצא לכם - צפו בטריילר למטה שמתאר את הרקע והטון של המשחק. נראה כי Black Ops 3 ישלב אלמנטים עתידניים ממש כמו Advanced Warfare לפניו, רק שהפעם המיקוד לא יהיה חליפות מלחמה ונשקים מתקדמים אלא שתלים ו"שדרוגים" לגוף האדם - כן, בדיוק כמו ב-Deus Ex: Human Revolution.

בקרוב נגלה איך עובדת מערכת הקרב, אך בינתיים יש כמה פיסות מידע שדלפו לפני הזמן דרך פוסטר שיווקי שנחשף בסוף השבוע. לפי הפוסטר, תאריך היציאה של Black Ops 3 הוא ה-6.11.15, ומי שיזמין מראש יוכל ליהנות מגישה לבטא מוקדמת למשחק. בדומה ל-Advanced Warfare, המשחק יכלול מערכת תנועה משופרת המבוססת על מומנטום. במקום דמות אחידה אותה אפשר לעצב לפי הצרכים שלנו (כמו במשחקי Call of Duty הקודמים), הפעם יהיו דמויות עם מומחיות אותן נוכל לשדרג ולשפר באופן פרטני. הקמפיין של המשחק יכלול תמיכה ל-4 שחקנים, וגם מצב הזומבים המפורסם של Treyarch יחזור עם תמיכה ב-4 שחקנים ומערכת נסיון (XP) משודרגת.

לפי התיאור הרשמי שנחשף, Black Ops 3 הוא "הכותר הראשון לפלטפורמות הדור הנוכחי בסדרת Black Ops. המשחק יקח את השחקנים לעתיד אפל ומעוות שבו זן חדש של חיילי 'משימות חשאיות' מגיע ומטשטש את הגבול בין האנושות שלנו לטכנולוגיה שיצרנו כדי לשמור על היתרון, בעולם שבו רובוטים משוכללים שולטים על הלוחמה."

Call of Duty: Black Ops 3 צפוי להגיע ב-6.11 עבור ה-Xbox One, PS4 ו-PC.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:25 26.04.2015 | taste_acookey taste_acookey

    שיהיו בריאים. #same_game_since_2007

  2. 2

       | פורסם ע"י