הרשמה

PS Plus - המשחקים החינמיים של מאי

והפעם: בעיקר משחקי פאזל והרפתקאות

מנויי שירות ה-PS Plus יכולים לנשום לרווחה - אחרי האיחורים והעיכובים במשחקים החינמיים של החודשיים האחרונים, מאי יתחיל חלק עם אוסף מרשים של משחקי הרפתקאות ופאזל לכל הפלטפורמות של סוני.

PS4
 

Ether One

המשחק הבלעדי ל-PS4 החודש הוא Ether One - משחק הרפתקאות עם עלילה מסתורית והרבה סודות הקבורים מתחת לפני השטח. את המשחק תוכלו לעבור מבלי להיתקל בשום פאזל או אתגר, אך אם תחליטו להיכנס עמוק יותר ולגלות את הסודות הכמוסים - תגלו פאזלים מאתגרים ואיזורים חדשים לגמרי. 

Guacamelee! Super Turbo Championship Edition

אחרי שכבש את ה-PS Vita, PS3 ובערך כל פלטפורמה אחרת - Guacamelee! מגיע ל-PS4 ויש בו את כל ההיאבקות, רוחות הרפאים והתרנגולות שאפשר להכניס במשחק אחד. Guacamelee הוא משחק אקשן\פלטפורמה בסגנון Metroidvania - עליכם לכבוש את כל האיזורים במפה, ובכל איזור תקבלו כוח חדש שיפתח לכם את הגישה לאיזור הבא. הטוויסט במשחק (חוץ מסגנון ויז'ואלי מרשים והומור בריא) הוא שאנו יכולים להחליף בין עולם החיים לעולם המתים - כל אחד מהעולמות נראה שונה לחלוטין, עם דמויות אחרות וסודות חדשים לפתור.

PS3


The Unfinished Swan

הפעם שני משחקי ה-PS3 מגיעים עם תמיכה ב-Cross-Play ותוכלו לשחק בהם גם על ה-PS Vita או ה-PS4. הראשון מביניהם הוא The Unfinished Swan - משחק הרפתקאות בעולם סוריאליסטי. עלינו ללכת בעקבותיו של הברבור ולגלות ממלכה מוזרה, מיוחדת ויוצאת דופן.

Race the Sun

המשחק הבא תומך גם הוא ב-PS4 וב-PS Vita, ולדעתנו הוא הכי מומלץ על ה-Vita. כותר האינדי Race the Sun הולך בעקבותיו של משחקי פאזל\זריזות כמו Sky Roads הקלאסי, ומציג בפנינו מסע מאתגר, מינימליסטי ויפהפה במירוץ נגד השמש. המשחק ידרוש מכם אינסטינקטים זריזים במיוחד ויתגמל אתכם עם משחקיות מספקת ומהנה.

PS Vita
 

Hohokum

עוד משחק לשלושת הפלטפורמות? מצוין! אם יש משחק החודש שאתם פשוט חייבים להוריד ולנסות זה בהחלט Hohokum - חוויה צבעונית ומוזיקלית בה אנו משחקים יצור מעופף וסקרן. פשוט תתחילו לשחק ותגלו לבד מה הופך אותו למיוחד. מומלץ בחום!

Murasaki Baby

המשחק האחרון לחודש מאי הוא גם כותר בלעדי ל-PS Vita. ב-Murasaki Baby אנו משחקים ילדה שנתקעה בעולם החלומות. העולם המוזר הזה כולל את הפנטזיות הכי כמוסות של כל ילד, אבל גם את הסיוטים המסוכנים. כל מה שיש בידינו זה בלון סגול ורצון עז לחזור הביתה לאמא. איך נצליח לצאת מעולם החלומות?

זה הכל להפעם! מה דעתכם על ההיצע של סוני לחודש מאי? ספרו לנו בתגובות!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י