הרשמה

משחק ההישרדות ARK נוחת ב-Steam ביוני הקרוב

המשחק יהיה זמין דרך Early Access עד ההשקה המלאה בתחילת 2016

משחק ההישרדות ARK: Survival Evovled יושק בגישה מוקדמת ב-Steam בתחילת יוני

עבר קצת יותר משבוע מאז שטריילר ההכרזה של ARK העיף לנו את הפוני, ואם גם אתם להוטים להיכנס לעולם שורץ הדינוזאורים והסכנות - תוכלו לעשות זאת החל מה-2 ליוני, הרבה לפני ההשקה המלאה של המשחק בתחילת 2016. המשחק יושק דרך תוכנית Early Access של Steam וכל הרוכשים יוכלו להפוך לבודקים פעילים של המשחק, לשלוח פידבקים ולהשפיע על החלטות בפיתוח. לפי הטריילר נראה שהרבה מהמשחק כבר מוכן ונראה טוב, אבל רוכשי ה-Early Access כנראה יצטרכו להתמודד עם הרבה יותר באגים ובעיות כיאה למשחק שעדיין נמצא בפיתוח.

ב-ARK, בתור בני אדם חסרי אונים שנשטפו אל החוף, נצטרך לחבור להתיישבות קטנה של אנשים ולעזור להם לבנות, לחקור, לצוד ולהגן. כל דבר מסביב יכול לשמש אותנו לצורך הישרדות, וגם הדינוזאורים יכולים להיות תחת שליטתנו אם נרצה זאת מספיק. בין היתר נוכל לרכוב על ברונכוזאורוס או לעוף על גבו של פטרודקטיל, אך לא כדאי להשאיר את ההתיישבות שלנו בלי הגנה - בכל רגע יכול לבקר איזה טי-רקס שירסק את החומות, או דרקון שינסה לצלות אותנו. בניגוד להרבה משחקי הישרדות בהם "כל אחד בשביל עצמו", ב-ARK נצטרך להפגין שיתוף פעולה עם שחקנים אחרים.

ARK: Survival Evolved ייכנס ל-Early Access של Steam ב-2 ביוני, וצפוי לקבל השקה מלאה בתחילת 2016 עבור ה-Xbox One, PS4 והמחשב. מתוכננת גם תמיכה ל-Oculus Rift והתקנים אחרים של מציאות מדומה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:14 22.05.2015 | FeyZ FeyZ

    נראה משחק מעולה, מחכה כבר שיצא !

  2. 2

    16:44 22.05.2015 | jaguaryo jaguaryo

    תודה על הפרסום

  3. 3

       | פורסם ע"י