הרשמה

תחרות המנצ'קין הגדול מכולם

כתבו קלף חדש ומצחיק למאנצ'קין, ואולי הוא יופיע בהרחבה הבאה!!

מנצ'קין, משחק הקלפים ההומוריסטי (לחצו כאן לסיקור המלא), תורגם לאחרונה לעברית וזכה להצלחה רבה. בקרוב תצא לאור גם ההרחבה הראשונה שלו, מנצ'קין 2, ובדומה למשחק המקורי, גם בה יהיו שני קלפים מיוחדים לגרסה הישראלית. אך הפעם... אתם יוצרים את הקלפים, בתחרות מטורפת!

 

 

חוקי התחרות

1. חישבו על רעיון לקלף מנצ'קין משעשע. אולי שם מפלצת שמורכב ממשחק מילים (היזהרו מהעוג-בניה), חפץ קסום מטופש להפליא (מאפרה של המסת בצק, מסוכן מאוד), או אולי סתם משהו מוזר (נפלת על קליפת בננה - הפסד תור). אם זה מצחיק, זה מתאים!
2. מה בעצם הקלף הזה עושה? מה מיוחד בו? מספיק להסביר בכמה מילים, לא צריך להיכנס לעומק.
3. רשמו בת'רד התחרות את הרעיון שלכם. מותר לכם לכתוב עד שלושה רעיונות לכל היותר! אם חשבתם על רעיון חדש וטוב יותר, ערכו את ההודעה והחליפו את אחד הרעיונות הקודמים.
4. אין לרשום רעיונות פוגעניים בשום צורה. המטרה במנצ'קין היא ליהנות, לא להתרגז.
5. לא נדרשת היכרות עם מנצ'קין, כל אחד יכול להעלות רעיונות - אבל מי שכבר מכיר את האווירה של המשחק ויודע איזה קלפים כבר יש, יזכה כמובן ביתרון.
יש מקום במנצ'קין 2 לשני קלפים חדשים, ועל כן התחרות תתקיים בשני סבבים. הסבב הראשון מתחיל היום ויסתיים ב-14 בפברואר (עוד שלושה שבועות) כשנכריז על הקלף הזוכה בסבב הראשון. הסבב השני יתחיל מיד אז, ויסתיים ב-7 למרץ (שלושה שבועות לאחר מכן) כאשר נכריז על הזוכה הנוסף. הרעיונות שלא יזכו בסבב הראשון זכאים להמשיך לסבב השני, בלי שום בעיה.

הפרס לזוכים

הקלף שהמצאת יהפוך לקלף רשמי של מנצ'קין, ותקבל גם עותק של מנצ'קין 2 כדי שתוכל להשוויץ בפני כל חבריך! ולשחק איתו, אבל זה פחות חשוב...

בהצלחה לכולם, ואל תשכחו: להרוג ת'מפלצות, לחטוף ת'אוצר, ולדקור את חבריכם בגב. היו מנצ'קינים, ואולי תזכו בכבוד שאין דומה לו!

קישורים:
עמוד המשחק הרשמי (באנגלית).
לחצו כאן לרכישת מנצ'קין באתר כוכבי כסף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י