הרשמה

מסמכי רישום חשפו שתי גרסאות חדשות של ה-PS4

בקרוב נוכל לרכוש דגם עם טרהבייט זכרון

מסמכי רישום חשפו לפני הזמן שתי גרסאות חדשות של קונסולת ה-PS4. אחד הדגמים יגיע עם טרהבייט של זכרון במקום 500GB, וצפוי להופיע בחנויות עוד השנה

היה כל כך ברור שזה יקרה: אחרי שנחשפנו לשמועות על גרסת משופרת של קונסולת ה-Xbox One עם טרהבייט של זכרון (במקום 500GB), דיווח חדש חושף שני דגמים חדשים של הקונסולה המתחרה, PS4, עם אותו שדרוג לכמות הזכרון. מי שכבר הספיק לרכוש PS4 או Xbox One יודע ש-500GB פשוט לא מספיקים היום ומאפשרים כמות קטנה מדי של משחקים המותקנים על המערכת בכל זמן נתון. בדיוק בשביל זה, שתי החברות צפויות להכריז בכנס E3 השנה על גרסאות חדשות של ה-Xbox One וה-PS4 עם כונן קשיח מוגדל. לפי ההערכות, העיצוב (המשעמם למדי בשתי הקונסולות) לא צפוי להשתנות בשלב הזה.

המסמכים שנחשפו היום ואותרו על ידי DualShockers חושפים שני דגמים של ה-PS4: כאמור, אחד הדגמים יגיע עם טרהבייט של זכרון ואילו הדגם השני יגיע עם ה-500GB הסטנדרטיים. שני הדגמים יגיעו עם ספק כוח של 230W במקום 250W שקיים בדגמים הישנים יותר.

כנס E3 שייערך עוד כשבועיים יצית מחדש את מלחמת הקונסולות ויוביל למערכה הבאה: המלחמה על המחיר ב-2015\2016. לפי השמועות, מיקרוסופט נחושה להציע מחיר זול יותר מזה של ה-PS4 אך נראה שסוני מוכנה לקרב עם דגם מוזל משלה. מה שבטוח - יהיה מעניין בהמשך החודש.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י