הרשמה

Driveclub הגיע ל-PS Plus, ירד מהאוויר תוך דקות

הפארסה נמשכת גם בחודש התשיעי להשקת המשחק

משחק המירוצים הבלעדי ל-PS4 הגיע סוף סוף בגרסתו החינמית למנויי PS Plus, רק כדי לרדת מהאוויר זמן קצר לאחר מכן. ההשקה המלאה צפויה להגיע בימים הקרובים

אי שם בנובמבר 2014 הגיע לקונסולת ה-PS4 משחק מירוצים חדש שבא להתחרות מול Forza Horizon 2 של המתחרה Xbox One וכמובן מול שורה של משחקי מירוצים על ידי חברות צד-שלישי. אחד הדברים הכי מרגשים לגבי המשחק, שנחשפו עוד בכנס E3 2013, זה שהובטחה לנו גרסה חינמית שתהיה זמינה למנויי שירות הפרימיום PS Plus. המשחק הראשי הושק יחד עם המון בעיות החל מהמשחקיות עצמה ועד השרתים שלא הצליחו להתמודד עם העומס, אך עם הזמן המצב השתפר והמשחק גדל להיות כותר המירוצים שציפינו לו. רק דבר אחד נראה ששכחו שם באולפני Evolution Studios... גרסת ה-PS Plus!

תשעה חודשים לאחר השקה המשחק, גרסת ה-PS Plus של Driveclub סוף סוף עלתה לחנות של פלייסטיישן אך לאכזבת השחקנים - הלינק לא עבד וירד מהאוויר תוך דקות. התעלומה התבררה בעמוד הפייסבוק הרשמי של המשחק, שם נכתב כי המשחק עלה "בטעות" לחנות לפני שהשרתים היו מוכנים לקבל את השחקנים. אז בואו נקווה שהשרתים יעלו לאוויר, יעבדו ויאפשרו לנו סוף סוף לנסות את Driveclub בגרסת ה-PS Plus.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י