הרשמה

יוצר Mega Man רוצה ליצור את היורש של Mega Man Legends

האם קמפיין הקיקסטרטר יוגדר כהצלחה?

אתם תחליטו - האם העולם צריך יורש רוחני ל-Mega Man Legends

אחרי ההצלחה של Mighty No 9, היורש הרוחני של Mega Man X, הגיע הזמן שתכירו את Red Ash – The Indelible Legend. המשחק שנוצר ע"י קנז'י אינאפיון(Kenji Inafune), היוצר של אחת מסדרות המשחקים המוכרות ואהובות של עולם המשחקים Mega Man, אמור לקחת את אותם אלמנטים אהובים של משחקי תפקידים המשולבים עם יריות בגוף השלישי ולהוציא אותם במתכונת שתתאים לעולם המשחקים המודרני.

הסיפור של Red Ash יכניס אותנו לנעליו של בק (Beck), אשר נשלח ביחד עם הצוות שלו להסתנן אל תוך עיר הבירה קלקקנון(KalkKnon) תוך כדי שהוא חוקר את העיר, ישובים סמוכים וצינוקים תת קרקעיים.

זה יהיה המשחק השני שיוצר מגה מן מוציא דרך Kickstarter. פעם שעברה זה היה Mighty No.9 שנלקח ע"י חברת Deep Silver האחראית על השיווק של סדרת Dead Island. אחרי המימון המוצלח, Mighty No.9 אמור לצאת ב-15 בספטמבר.

אז למה אנחנו צריכים יורשים רוחניים במקום את הדבר האמיתי? יוצר מגה מן נדחף החוצה מ-Capcom (בעלת זכיון Mega Man( לאחר שהחברה החליטה שאינה מעוניינת לקדם את הסדרה וליצור משחקי המשך. משחק המשך ל-Mega Man Legends אף נכנס לפיתוח והופסק באמצע. אם Red Ash יזכה למימון, זה יוכיח שוב ש-Capcom כבר מזמן לא מחוברת לקהל שלה.

כנסו לדף ה-Kickstarter של המשחק כדי להתעניין ולתרום. אתם מוזמנים לצפות בסרטון ההכרזה של המשחק למטה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י