הרשמה

SEGA America סגרה דומיין בשם Dawn of War 3

האם מצפה ל-Warhammer חזרה מרגשת לעולם המשחקים?

חסר לכם קצת אסטרטגיה בחיים? נראה ש-Sega מביאה לנו את Warhammer 40K: Dawn of War 3

השברים של חברת THQ עדיין נאספים מרצפה. החברה שפשטה רגל לפני שנתיים העבירה לא מעט כותרים מצליחים שלה לחברות שונות כחלק ממכירת העיזבון. אחד הזכיונות הללו, Dawn of War, עשה את דרכו אל Sega America ונראה שהיא לקחה על עצמה להמשיך את המורשת של סדרת משחקי האסטרטגיה האהובה - המבוססת על משחק המניאטורות עם היקום העתידני Warhammer 40,000.

חברת Sega שלא זרה למשחקי אסטרטגיה, סגרה השבוע דומיין בשם Dawn of War 3 - מה שעשוי להיות המשחק הראשון בסדרה בהפצתה. למי שלא מכיר, Dawn of War התחיל בתור משחק אסטרטגיה ששם דגש על השתלטות על נקודות קריטיות במפה מאשר כריית משאבים בבסיסים מוגדרים (כמו שיש למשל בסדרת Starcraft), מה שהפך אותו לכותר אסטרטגיה מהיר ואינטנסיבי יותר מהמתחרים. המשחק השני בסדרה, Dawn of War 2, התמקד יותר בניהול חוליות קטנות ולקח את הסגנון הטקטי של סדרת Company of Heroes - גם היא שייכת היום ל-Sega לאחר שנרכשה מ-THQ המנוחה. שני הכותרים זכו לשורה של הרחבות ומשחקי המשך אך מבחינת משחקיות הם היו שונים בתכלית אחד מהשני. יהיה מעניין לראות לאיזה כיוון Sega תחליט ללכת עם הכותר החדש.

האם Sega יעשו עבודה טובה בלהמשיך את הסדרה ולהחזיר אותה לתהילת העבר שלה, או שהיא תקבור אותה ותשאיר מעריצים מרחבי העולם מאוכזבים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י