הרשמה

סיקור מוצר: Razer Lycosa

Razer לא מפסיקה להפתיע ומנחיתה בארץ בעזרת Eron את המקלדת הכי אלגנטית שיצא לי לראות מעודי, ה-Lycosa. במיטב המסורת של מקלדות Razer, גם מקלדתינו נקראת על שם עכביש ארסי ואלגנטי, ולא רק המקלדת זוהרת, גם עתידה מזהיר.

המקלדת נעימה מאוד לעין- היא שחורה כולה, חלקה וכל מקשיה זוהרים בכחול בוהק, אך לא רק העין מרוויחה כאן, גם היד. המקשים כולם עשויים מחומר רך ונוח כמותו עוד לא הרגשתי במקלדת.

בצד השמאלי העליון של המקלדת נוכל למצוא צג מגע בו נוכל לשלוט על סוג התאורה של מקשי המקלדת כמו כן גם על נגן המוזיקה או הסרטים האהוב עלינו.

המקלדת מצוידת בתוספות נחמדות כמו חיבור USB וחיבורי מיקרופון ורמקולים או אוזניות כמו גם ב-Anti Ghosting כך שתוכלו להקליק על כמה מקשים שתרצו בו זמנית. כמו כן ישנה אפשרות לקבוע שמקשי ה-WASD שמוכרים לכולנו לתזוזה יזהרו בחוזקה בעוד תאורת שאר המקשים מכובה.

המוצר כולו מרשים, מאריזתו ועד לנוכחות שלו על השולחן שלכם, הוא נעים למגע ויעיל בהקלדה, אך החסרון היחיד שלו הוא בעובדה שאין עליו עברית, ואין טעם לחרוט או להדביק מדבקות עליו כי בכך נבטל את אפקט הזוהר של המקלדת. עדיין, אני ממליץ עליו בחום.

ציון ויגיימס: 9/10

לדף המוצר באתר Razer

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י