הרשמה

Tony Hawk's Pro Skater 5 בטריילר חדש

הזמינו את המשחק לפלייסטיישן וקבלו דמויות בלעדיות

טריילר חדש ל-Tony Hawk's Pro Skater 5 קורא לנו להזמין את החברים

משחק הסקייטינג Tony Hawk's Pro Skater 5 קיבל היום טריילר חדש שמתמקד בפיצ'רים חדשים כמו בניית פארק משלנו ואונליין שיאפשר לנו להצטרף ולצאת ממשחקים ללא מאמץ, אבל הוכרז גם כי גרסת הדור הקודם של המשחק לא תגיע עם אונליין ותכלול רק מצבים לשחקן יחיד. הוכרז גם כי מי שיזמין את המשחק ל-PS3 או ל-PS4 יקבל 3 דמויות בלעדיות: Sackboy מ-Little Big Planet, הליצן המפחיד Sweet Tooth מ-Twisted Metal וראצ'ט מ-Ratchet and Clank.

עם המשחק החדש והחמישי בסדרה, המטרה היא להחזיר את המשחקיות האהובה ששמה פחות דגש על חוויה מציאותית ויותר דגש על כיף וקומבואים. המשחק יהיה מלא באיזורים רחבים שרק יחכו ליצירתיות שלנו, ויציב עבורינו שורה של משימות ואתגרים הקשורים לניקוד, תרגילים ומהלכים בלתי-אפשריים. כל זה היה קיים במשחקים הקודמים, אז מה חדש?

Pro Skater 5 יהיה המשחק הראשון בסדרה עם חווית אונליין ראויה לשמה: שחקנים יוכלו להצטרף בקלות לחדרי משחק ולהכיר שחקנים חדשים, ללמוד טריקים חדשים וכמובן להתחרות במגוון אירועים ואתגרים. בינתיים עדיין לא קיבלנו את טריילר ההכרזה אבל אנו מצפים שהוא יגיע במהלך החודש הקרוב, ולכל המאוחר בכנס E3 שיתרחש עוד קצת יותר מחודש בלוס אנג'לס.

Tony Hawk's Pro Skater 5 יושק ב-2 לאוקטובר עבור ה-Xbox One וה-PS4. גרסאות הדור הקודם (Xbox 360\PS3) יגיעו בתאריך מאוחר יותר ולא יגיעו עם רכיב האונליין המדובר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י