הרשמה

Tekken X Street Fighter עדיין קורה, נמצא בפיתוח מתקדם

משחק הקרוס-אובר המצופה

משחק המכות של Tekken בשיתוף Street Fighter נמצא ב"שלבי פיתוח מתקדמים"... האם זה אומר שנקבל הצצה בקרוב?

לפני לא פחות מ-4 שנים, Capcom בשיתוף עם Namco הכריזו על שני משחקים המשלבים בין שני הזכיונות החזקים ביותר בז'אנר המכות: Street Fighter ו-Tekken. המשחק הראשון כחלק משיתוף הפעולה היה Street Fighter X Tekken שהביא את הדמויות האהובות של Tekken לעולם של Street Fighter והציג מערכת לחימה בזוגות בדומה למשחקי Tekken Tag. אותו משחק כבר הספיק להגיע בשנה שאחרי ההכרזה ולא הצליח לצבור פופולריות עקב מערכת קרב מסורבלת מדי ושליטה של ה"מתחרים" Street Fighter IV ו-Marvel Vs Capcom 3. בו זמנית, Namco היתה אמורה לעבוד על Tekken X Street Fighter שכמו שניחשתם - מביא את הדמויות של Street Fighter ליקום של Tekken.

בינתיים עברו 4 שנים ולא קיבלנו שום מידע או עדכון אמיתי לגבי המשחק המסקרן, ובקהילה כבר התחילו להניח ש-Namco זנחה את הפרוייקט כדי להתמקד ב-Tekken 7. אולם, נראה שהפיתוח עדיין קורה וכי המשחק עשוי להיות במצב מתקדם למדי. בראיון לעיתון היפני Famitsu שתורגם על ידי Siliconera, מפיק סדרת Tekken קטסוהירו הראדה (Katsuhiro Harada) נשאל אם הוא "שכח מ-Tekken X Street Fighter". התשובה היתה מעודדת: "זה לא נכון! אמרתי את זה כבר בעבר, אבל העובדה היא שאנחנו בשלב די מתקדם של הפיתוח".

ובכן Namco כבר פספסה את ההזדמנות להציג את המשחק החדש בכנס קומיקון סאן-דייגו, אותו אירוע בו הוכרזו שני המשחקים ב-2011, אבל אולי אחד האירועים הגדולים הקרובים כמו טורניר EVO 2015 או Tokyo Game Show 2015 יביא איתו הצצה ראשונה ל-Tekken X Street Fighter.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י