הרשמה

Tremor מרעיד את Mortal Kombat X

דמות ה-DLC הרביעית והאחרונה לעונה תגיע אלינו מחר

החל ממחר נוכל לשחק בתור Tremor - הדמות הרביעית שתצטרף למשחק מאז ההשקה. האם יש דמויות נוספות בדרך?

נראה כאילו רק אתמול קיבלנו לידיים את "הטורף" ב-Mortal Kombat X והנה אנו מקבלים הצצה לדמות ה-DLC האחרונה והמסתורית - Tremor. לכבוד משחקי אליפות העולם ב-Mortal Kombat X בטורניר EVO 2015 קיבלנו את טריילר ההכרזה של Tremor המציג בפנינו את הנינג'ה הכי "כבדה" בתולדות הסדרה. טרמור יכול להשתמש בכוחות האדמה ולהפוך את גופו לאבן. באופן טבעי הוא גם יכול לגרום לרעידות אדמה ולהפוך את הידיים שלו לפטישים. בטריילר ההכרזה שלו תוכלו לקבל הצצה לכל הוריאציות שלו ואפילו לשני ה-Fatalities מהאכזריים יותר שקיימים במשחק.

טרמור הוא דמות מאוד נישתית בסדרה שהופיעה לראשונה במשחק הספין אוף המזעזע Special Forces משנת 2000 בכיכובו של ג'אקס, שם הוא היה אחד מהבוסים. טרמור הפך מאוחר יותר לדמות שחיקה בגרסת ה-PS Vita של Mortal Kombat 9 והתנהג בעיקר כמו כפיל של הנינג'ות האחרות. עם Mortal Kombat X, טרמור מקבל אישיות וסגנון שהופכים אותו לדמות ייחודית. האם הוא יתברר כדמות חזקה במיוחד כמו שלושת קודמיו - ג'ייסון, טניה והטורף?

כעת שארבעת הדמויות הכלולות ב-Kombat Pack יצאו החוצה, התחלנו לתהות - האם NetherRealm כבר עובדים על ה"עונה" הבאה של לוחמים שיצטרפו למשחק? בהתחשב בכמויות התוכן האדירות שהמשחק קיבל מאז ההשקה, אנחנו מהמרים שארבע דמויות חדשות כבר נמצאות בדרך אלינו.

Tremor יהיה זמין החל ממחר (21 ליולי) למחזיקי חבילת ה-Kombat Pack ויימכר בנפרד החל מה-28 ליולי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י