הרשמה

Star Fox Zero נדחה לתחילת 2016

המשחק המצופה של ה-Wii U כבר לא יגיע בזמן לעונת הסתיו של 2015

אחד המשחקים המבוקשים ביותר של ה-Wii U יפספס את תאריך היציאה הראשוני ויגיע אלינו באיחור של מספר חודשים, ברבעון הראשון של 2016

מעריצי נינטנדו בכל העולם לא הצליחו להשתלט על ההתלהבות שלהם כאשר Star Fox הוכרז עבור ה-Wii U והפך למשחק הראשון בסדרה מאז גרסת הנינטנדו 64 מ-1997. המשחק הוכרז רק לפני 3 חודשים וקיבל את תאריך היציאה המרגש של "סתיו 2015", אך כנראה שהמפתחים היו להוטים מדי והמשחק פשוט לא היה במצב מספיק מלוטש להשקה כל כך קרובה.

"ביצעתי החלטה גדולה בשבוע שעבר", כתב שיגרו מיאמוטו (Shigeru Miyamoto) בפוסט המאכזב שפורסם היום. "פיתחנו את Star Fox Zero עבור ה-Wii U במטרה להוציא אותו השנה. למרות שהרגשנו שהליך הפיתוח מתקדם טוב, כעת אנו מאמינים שנצטרך קצת יותר זמן כדי לעבוד על דברים כמו רמת הגילוי חסרת התקדים שאנו רוצים שהשחקנים יחוו במשחק עם השימוש בשני מסכים, ועוד עבודת ליטוש על עיצוב שלבים וסצינות המעבר."

נראה שהמפתחים מכוונים להשיק את המשחק בשלב כמה שיותר מוקדם של 2016 כך שאם הכל ילך כמו שצריך - אנו עשויים לקבל את ההשקה הנכספת בינואר הקרוב. אם לא יהיו עיכובים נוספים, המשחק יושק לכל המאוחר במרץ 2016.

Star Fox Zero יושק ברבעון הראשון של 2016, בלעדית עבור ה-Wii U.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:34 20.09.2015 | דניאל דניאל (אורח)

    פאקינג ביזיון

  2. 2

       | פורסם ע"י