הרשמה

המשחק של "יום שישי ה-13" הגיע לקיקסטרטר

הקונספט: ג'ייסון אחד נגד 7 שורדים. האם הוא יצליח לצוד את כולם עד עלות השחר?

ג'ייסון חוזר לציד במשחק רשת חדש שמבקש את תמיכתכם בקיקסטרטר

למרות שהרוצח ג'ייסון הוא דמות נהדרת למשחק, "יום השישי ה-13" לא קיבל שום אדפטציה לעולם הגיימינג מאז 1989. אולם כל זה (אולי) הולך להשתנות בזכות פרוייקט מעניין בקיקסטרטר.

Friday The 13th: The Game התחיל את קמפיין המימון שלו בקיקסטארטר בתור משחק מולטיפלייר חתרותי בסגנון 1 נגד שבעה. בתור ג'ייסון וורהיס שחקנים יעקבו אחר נערים ונערות בבית נופש על הנחל במטרה להרוג אותם. בתור הנערים, שחקנים יצטרכו לשרוד עד עלות השחר במטרה לנצח בסיבוב. המפה תתרחש ב-"חצי עולם פתוח במחנה Crystal Camp."

את ג'ייסון יגלם לא אחר מאשר קיין הודר, אשר גילם את הרוצח המפורסם בארבעה סרטים מסדרת "יום שישי ה-13". המלחין אלפרד מנפרדיני שהיה אחראי לפס הקול של הסרטים גם כן משתתף בפיתוח המשחק. לבסוף, טום סביני המתחמחה באפקטים מיוחדים ומייקאפ יעזור עם "ההריגות והאלימות" במשחק.

עם כל קמפיין קיקסטארטר מגיעים גם התגמולים. עבור השקעה של 25$ תקבלו עותק של המשחק והוקרת תודה בקרדיטים של המשחק. עבור 40$ תקבלו גישה מוקדמת לצד הטבות אחרות כמו פס הקול של המשחק ותמונות למסך המחשב שלכם. פה מתחילים הדברים השווים יותר (והיקרים הרבה יותר): בעבור 1000$ השם שלכם יופיע על קבר בתור אחד מקורבנותיו של ג'ייסון, ותוכלו להחליט מה יהיה כתוב על המצבה שלכם. אבל לדעתנו הדבר הכי מעניין הוא האפשרות להיכנס אל תוך המשחק בתור דמות שג'ייסון מנסה לרצוח. התענוג יעלה לכם כ-10 אלף דולר ותקבלו את כל התגמולים האפשריים שמוצעים בקמפיין.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י