הרשמה

[עדכון] Final Fantasy VII Remake יושק בחלקים?

זה מתחיל להיראות יותר ויותר רע למעריצי המשחק המקורי

האם למעריצים יש סיבה לדאגה? נראה כי הרימייק הולך בעקבות הכותרים היותר שנויים במחלוקת בתולדות הסדרה

[עדכון]: אם קיוויתם שהיתה כאן טעות והמשחק יושק כמוצר אחד וסופי - מצטערים לאכזב. בראיון עם במאי המשחק טטסויה נומורה (שתורגם מיפנית על ידי Gematsu), הוא הצדיק את ההשקה האפיסודית ואמר ש"אם היינו צריכים להשיק את המשחק בבת אחת, היינו צריכים לצמצם חלקים ממנו... במקום להשיק את המשחק כמקשה אחת, החלטנו לעשות את זה בחלקים".

הכתבה המקורית:

כנס ה-PlayStation Experience הביא לנו בסוף השבוע טריילר משחקיות ראשון לרימייק של Final Fantasy VII, וכבר בשלב של הטריילר היו מעריצים שהתחילו לדאוג שהמשחק שהם כל כך אוהבים הופך למשהו אחר לגמרי. מצד שני, היו גם לא מעט מעריצים שאימצו את השינויים ואהבו את המעבר של מערכת הקרב מתורות לזמן-אמת. אולם, פרט חדש שהתגלה היום מעלה עוד סיבות לדאגה.

בהודעה שנשלחה לעיתונות, נכתב כי "Final Fantasy VII Remake יסופר על פני סדרה של מספר חלקים, וכל אחד יספק חוויה ייחודית משל עצמו".

אז נראה שהרימייק לא יצא בתור משחק אחד שלם אלא בכמה חלקים. עד כה, הכותרים בסדרת Final Fantasy שיצאו בחלקים הם FF X ו-FF XIII, כשהמשחק ה-13 בסדרה זכה ל-3 משחקים שונים ואף אחד מהם לא היה מוצלח במיוחד. אנו מקווים שנקבל הסבר בקרוב למודל ההשקה המשונה, כי כרגע המעריצים השרופים מתחילים להתחרפן וזה אף פעם לא טוב.

Final Fantasy VII Remake עדיין לא קיבל תאריך יציאה וצפוי לקבל תקופת בלעדיות עבור ה-PS4. פלטפורמות אחרות עדיין לא הוכרזו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י