הרשמה

ClanBase NationCup XI

זה אמנם משחק על מקומות 3\4, אבל משחק בין שתי נבחרות כה חזקות, זה תמיד כיף לראות ולהתעניין. לאחר שנדחה, יתקיים ביום רביעי המשחק בין נבחרות שוודיה ונורבגיה.

גמר ה-Playoff של טורניר הנבחרות היוקרתי, הלא הוא - Clanbase NationCup XI יוצא היום לדרך במשחקי הגמר ומשחק על מקומות 3\4. לאחר שלב הבתים המסעיר שעברו, ולאחר שלב חצי הגמר המותח - מגיע היום לסיומו אחד הטורנירים הנחשבים והיוקרתיים לנבחרות לאומיות.

לאחר שספגה הפסד בחצי הגמר הראשון, תעלה היום לשחק נבחרת שוודיה כשהיא חדורת מוטיבציה לקחת את המקום השלישי ואת מדליית הארד איתה. מולה תעמוד נבחרת כשרונית לא פחות - נורבגיה שתנסה לקלקל את החגיגות לשוודים.

כאמור, שתי הנבחרות הסקנדינביות - שוודיה ונורבגיה, יעמדו אחד מול השנייה ע"מ לזכות במדליה. שתי הנבחרות יעלו למשחק בהרכבים הכי חזקים מבחינתם, שכוללים שחקנים מהטובים בעולם.

במשחק הגמר, תתמודדנה נבחרת גרמניה מול הנבחרת הרוסית לקרב אריות, כאשר המטרה הברורה של הגרמנים היא לנסות לשמור על התואר מהשנה שעברה.

ע"פ רוב הסקרים בקהילת הגיימינג העולמית, עולה כי הרוב מאמינים בכך שגרמניה תשמור על תארה מהשנה שעברה, בעוד בצד הרוסי החליטו שלא לצאת בהצהרות מקדימות.

פרטי משחק על מקומות 3\4:

Game: Sweden vs Norway

Time: 22:00 (שעון ישראל).

Hltv: Hltv: HLTV.gotfrag.com:3101

Rosters: TBA

 

לכתבה המקורית

 

השלבים האחרונים.

נכתב ע"י Gen.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:06 25.04.2008 | EuforiA EuforiA

    מה אם קצת תגובות?

    אתם יודעים.. קצת תגובות לא
    יזיקו :)

  2. 2

       | פורסם ע"י