הרשמה

חדש במובייל - חלל וקיפודים

יעקב ורך חוזר גם השבוע כדי לעשות סדר במשחקים שלכם

משתעממים מהמשחקים שלכם במובייל? יעקב ורך חוזר כדי לרענן לכם את האוסף

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Devouring Stars ל-iOS:

Devouring Stars הוא משחק אסטרטגיה זמן אמת(RTS) המבוסס על איסוף משאבים המורכבים מארבעה אלמנטיםת אש, אוויר, מים ואדמה שבעזרתם ניצור נשקים ומכשולים שונים על מנת להילחם באויבים הרוצים לתפוס אותנו. אנו משחקים כישות אלוהית אשר נלחמת בארבעה שבטים של ישויות אלוהיות אחרות אשר רוצות לתפוס את אותנו וזאת בגלל שאנו מקבלים את היכולת לשלוט בגורלנו ולהשתחרר מהחור הנידח בחלל בו אנחנו נמצאים.

מחיר: 17.90

להורדה דרך ה-App Store.

Hover Power ל-iOS:

 

במבט ראשון Power Hover נראה כעוד מרוץ אינסופי באנלי, אך כאן זה ממש לא המקרה. המשחק מציג סיפור החוקר את סודות המדבר השומם בו מתרחשים המרוצים על הסקייטבורדים מרחפים. במשחק ישנה גם מערכת שלושת הכוכבים המייצגים את אחוזי ההצלחה שלנו בשלב המוסיפה נפח ומשחיות חוזרת למשחק. ישנו מספר רב של שלבים ברמת קושי עולה הדורשת זריזות אצבעות ברמה גבוה

 

מחיר: 6.90

להורדה דרך ה-App Store.

Tilt: Quill's Quandary ל-iOS ובקרוב לאנדרואיד:

ב-Tilt: Quill'S Quandary אנחנו נחלצים לעזרתו של קיפוד פיראש המחפש את כובע הפירטים המהודר שלו. על מנת להגיע לכובע עלינו להניע פיזית לצדדים את מכשיר הטלפון שלנו במטרה לגלגל את הקיפוד ובכך להזיז את מפתח השלב מאררגזים השונים בדרכנו. המשחק אולי נראה פשוט אך דורש מחשבה יצירתית כדי לפתח אותו.

מחיר: 6.90

לרכישה דרך ה-App Store.

Into the Dim ל-iOS:

Into the Dim הוא משחק תפקידים המתרחש בתוך מבוכים שונים בסגנון Rouge-Like , כלומר כאשר ניפסל נצטרך להתחיל את המבוך מחדש והכל יהיה בו שונה ונאבד את מה שאספנו בניסיוננו הקודם. במשחק אנו משחקים כגיבור הנכנס למבוך מסתורי בחיפוש אחר כלבו. מכאן מתחילה הרפתקה בה נלחם באויבים שונים, בבוסים אימתניים, נפתור חידות הגיון, נפתור גם פאזלים לא כל כך מסובכים ונאסוף אינספור חפצים ונשקים על מנת להתמודד מול כל אלו. מראה המשחק והסאונד הוא בסגנון רטרו של הגיימבוי ושאר הקונסולות הניידות של אותה תקופה, קריצה נחמדה לנוסטלגיים שבינינו. ראוי לציין שהמשחק מודרני לחלוטין ומהנה מאוד. בנוסף כדאי לנעול בסיסמה את המיקרו רכישות במכשיר כי ישנן הרבה במהלך המשחק, למרות שהם לא נחוצות כלל.

מחיר: חינם (כולל מיקרו רכישות).

לרכישה דרך ה-App Store.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:58 29.12.2015 | Airstrikex Airstrikex

    חאלס, iOS זה פאסה והפוטנציאל שלו רק דועך לעומת אנדרואיד, בטח כשמסתכלים על המחיר.
    כתבה הבאה אשמח אם תסקרו רק משחקים לאנדרואיד כמו שעשיתם פה רק לiOS

  2. 2

    00:19 30.12.2015 | DrizziTx DrizziTx

    חצוף, תגיד תודה במקום להתלונן, לא נאה לך, ביי לך.

  3. 3

    09:43 30.12.2015 | עדן אברג'יל עדן אברג'יל (אורח)

    לא טוב לך? יום טוב לך

  4. 4

    15:02 30.12.2015 | ל-2 ל-2 (אורח)

    וואלה טועה. אני נכנס ורואה מלא משחקים יפים ורק אחד מהם הולך לצאת לאנדרואיד. יאללה האייפון מת כולם עוברים לאנדרואיד אין מה לעשות שישימו גם משחקים של אנדרואיד

  5. 5

       | פורסם ע"י