הרשמה

נחשפו תכני ה-DLC של Fallout 4

למה מחיר ה-Season Pass עולה?

Bethesda מפרסמת את רשימת התכנים העתידית של Fallout 4 ומודיעה על עליית המחיר של ה-Season Pass

זה הגיע! מספר חודשים לאחר השקת Fallout 4, המפתחת Bethesda סוף סוף פירסמה פרטים ראשונים על ההרחבות המצופות למשחק, אשר צפויות לצאת במרץ, אפריל ומאי. בפרסום בלוג, המפתחת הכריזה על סדר שיחרור ההכרזות, מחיר וכמובן פירטה קלות על התוכן. בנוסף היא גם הכריזה על עליית מחיר ה-Season Pass של המשחק, מה שכבר הצליח לעצבן לא מעט שחקנים.

אז מה צפוי לנו בעתיד הקרוב בשממה הפוסט-אפוקליפטית של בוסטון? בואו נגלה:

Automatron

ההרחבה הראשונה של המשחק נקראת Automatron. ההרחבה תושק בחודש מרץ ותעלה לכם כ-9.99$. אדם בשם "המכונאי המסתורי" שיחרר אל השממה עדר שלם של רובוטים רשעים. צודו אותם ותוכלו לבנות ולעצב רובוטים משלכם אשר יעקבו אחריכם לכל מקום (חוץ מבמים). תוכלו לעצב אותם על ידי מיזוג חלקי גוף שונים, שריונות, יכולות ונשקים, ואפילו לשנות את הצבע והקולות שלהם.

Wasteland Workshop

ההרחבה השנייה תגיע באפריל ותעלה כ-4.99$ בלבד. Wasteland Workshop תאפשר לכם לבנות זירת קרב משלכם! תוכלו לתפוס בני אדם ויצורים כמו Deathclaws ולהציב אותם אחד מול השני בקרב עד המוות. לצד זאת שחקנים יקבלו גישה למגוון רחב של תוספות ליישובים שלהם, כגון תאורה, חיות מפוחלצות ועוד.

Far Harbor

ולבסוף, כנראה ההרחבה המעניינת ביותר, Far Harbor. ההרחבה תושק במאי ותעלה כ-24.99$. תיק חדש מסוכנות החקירה של ניק וואלנטיין יוציא אתכם לחיפוש אחר אישה מסתורית שנעלמה. חיפושכם יקח אתכם אל אי בשם Far Harbor, שם תמצאו מושבה סודית של אנדרואידים(Synths) ורמות גבוהות מאוד של קרינה אשר יצרה איומים חדשים ואלימים. למדו על המאבק המתמשך בין האנדרואידים, כת "בני האטום"(Child Of Atom) ואנשי העיירה המקומיים. האם תרצו להביא לשלום בין שלושת הקבוצות? איזה מחיר אתם מוכנים לשלם בשביל זה? ע"פ Bethesda, הרחבת Far Harbor תהיה האזור הגדול ביותר שהם בנו להרחבה למשחק כלשהו, אשר מלאה במשימות, יישובים, יצורים מסוכנים ומערות מסתוריות, לצד נשקים ושריונות לרמות גבוהות.

Bethesda אמרה כי תוכן נוסף יגיע במהלך 2016, לאחר השקת שלושת ההרחבות. כמו כן, המפתחת הכריזה כי מחיר ה-Season Pass של המשחק יעלה משמעותית. "עקב תוכניות ההרחבות הנרחבות, מחיר ה-Season Pass יעלה מ-29.99$ ל-49.99$ החל מה-1 במרץ. כל מי שרכש אותו בעבר לא יצטך לשלם תשלום נוסף." ולבסוף, Bethesda הכריזה כי פרטים נוספים על ה-Creation Kit, כלי המודינג של המשחק, יגיעו בהמשך.

מה אתם חושבים על המידע החדש? האם חבילות ההרחבה של Fallout 4 הן מה שציפתם להם?

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:35 17.02.2016 | xcc xcc (אורח)

    DOOM Closed Alpha Cracked-3DM

  2. 2

    17:23 28.02.2016 | עמית עמית (אורח)

    רגע,אז אם אני קונה את ההרחבה לפני שאני מתחילה את המשחק עצמו,אז זה ישפיע לי על העלילה?או שאני יכולה להתחיל את ההרחבות מתי שאני רוצה?

  3. 3

    19:17 28.02.2016 | גיא דהן - עורך תוכן גיא דהן - עורך תוכן

    תוכלי להתחיל את ההרחבות מתי שרק תרצי.

  4. 4

    11:27 15.04.2016 | אבי אבי (אורח)

    יש כבר לרכישה בארץ ?

  5. 5

    13:04 15.04.2016 | גיא דהן - עורך תוכן גיא דהן - עורך תוכן

    אבי,
    את ההרחבות ניתן לרכוש דיגיטלית בלבד ב-Steam או בכל חנות דיגיטלית אחרת.

  6. 6

       | פורסם ע"י