הרשמה

SEGA מחלקת שלושה משחקים חינמיים ב-Steam

כחלק מקמפיין Make War Not Love, סגה מחלקת לנו קלאסיקות

בין המשחקים תוכלו למצוא את Golden Axe ואת מגוון משחקי Hell Yeah!

מה עשינו שמגיע לנו כל הטוב הזה? סגה (SEGA) הודיעה כי כחלק מקמפיין ה-Make War not Love, המיועד נגד יום האהבה, שחקנים יוכלו להוריד דרך Steam שלושה משחקים קלאסיים;Jet Set Radio, Golden Axe, SEGA Classics, Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit, Hell Yeah! Pimp My Rabbit Pack ו-Hell Yeah! Virtual Rabbit Missions. כדי להוריד את המשחקים כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס למשחקים דרך Steam וללחוץ התקן (Install).

כל המשחקים החינמיים האלו מגיעים כחלק מקמפיין Make War Not Love של החברה שבו השחקנים צריכים להכריע איזה משחק עדיף; Warhammer 40,000, Dawn of War 2, Total War: Attila או Company of Heroes. השחקנים מביעים את האהבה למשחק המועדף בכך שהם משחקים אותו בתקופה בה התחרות נמשכת. הסיבה שאנחנו מרוויחים מכך היא שכל 48 שעות, השחקנים מקבלים פרסים מגניבים שאחד מהם הוא שלושת המשחקים האלו.

נכון לעכשיו, את הסיבוב הראשון לקח Dawn of War 2, אך הסיבוב השני, שיכלול משחקים כמו: Streets of Rage, Condemned: Criminal Origins ו-Binary Domain, הוא הסיבוב שיכריז על הזוכה הגדול. מומלץ לפקוח עין על קמפיין ה-Make War Not Love בשביל הפתעות נוספות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:55 18.02.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    או שאפשר להיכנס לאתר "מסע אל העבר"..

  2. 2

    15:42 18.02.2016 | גיא גיא (אורח)

    הולי שיט זה מדהים!
    תודה, ויגיימס, שגרמת לי להכנס לטירוף הזה ולא לפספס אותו!
    תודה!

  3. 3

       | פורסם ע"י