הרשמה

"חשבנו ה-Xbox Live Arcade יהרוס את שוק הקונסולות"

יוצר שירות משחקי האינדי של Xbox מספר על החששות הראשוניות

השירות אולי לא הרס את תעשיית המשחקים, אך הוא ללא ספק השפיע משמעותית על הדרך בה אנחנו צורכים משחקים על הקונסולות

גרג קנסה(Greg Canessa) יוצר חנות משחקי האינדי המוכרת של אקס בוקס - Xbox Live Arcade - מדבר לראשונה על החששות שהיו לו לקראת ההשקה של השירות. למי שלא יודע, Xbox Live Arcade היה החנות הראשונה שהביאה לקהל הקונסולות משחקי אינדי שעד כה היו זמינים רק ל-PC ואף דאג לקדם בתוך עצמו רשימה של משחקים מוצלחים במיוחד כמו: Super Meat Boy, FEZ ו-Braid. למרות שהיא איבדה רלוונטיות עם השנים, חנות ה-Xbox Live Arcade היא זו שהביאה לתחיה של האינדי והפכה את הז'אנר לרלוונטי מתמיד.

חנות ה-XBLA קיימת מאז 2011 ודואגת לספק לשחקני ה-Xbox 360 וה-Xbox One רשימה מכובדת, שלא מפסיקה להתרחב, של משחקי אינדי.

בראיון שנתן ל-IGN, קסנה מספר על החששות הראשוניות שהעלתה החנות הדיגיטלית: "היה פחד לגיטימי שהחנות של Xbox Live Arcade תטרוף את המשחקים הנמכרים בחנויות ותהרוס לגמרי את תעשיית הקונסולות". הסיבה לכך הייתה העבודה שמשחקי AAA חדשים נמכרים במחירים של 50-60$ בעוד משחקי הארקייד של אקס בוקס נמכרו במחירים נמוכים משמעותית.

חנות ה-Xbox Live Arcade הספיקה להתפתח בשנים האחרונות וכרגע מחזיקה כמעל ל-700 משחקים שונים ל-Xbox 360 וה-Xbox One. נכון, חנות ה-XBLA לא הרסה את השוק ואף פתחה את הלדת לאולפנים קטנים אל הסלון שלנו, אך מעניין מה היה קורה אם הנבואה של קנסה היתה מתגשמת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:50 23.02.2016 | . . (אורח)

    ראשוניים.. הגהה!!

  2. 2

       | פורסם ע"י