הרשמה

אפריל - חודש של שיאים

אתר Vgames גאה לבשר על צמיחה מסחררת של מעל ל- 25% בגלישה באתר במהלך חודש אפריל. הגורם המשמעותי ביותר שהוביל לצמיחה בתעבורה הוא כמובן חופשת הפסח, במהלכה קפצו הנתונים בקרוב ל- 50%.

במהלך אפריל נרשמו באתר כ- 850,000 כניסות וקרוב ל- 7.5 מיליון דפים נצפים - נתונים אשר הופכים את Vgames, ככל הידוע לנו, לאתר המשחקים (החוקי) הגדול בישראל.

גם בקהילות נרשמה פריחה יפה, עם כ- 150,000 הודעות חדשות במהלך החודש. הקהילה הפעילה ביותר, בהפרש גדול, היא קהילת GTA, והרחק מאחוריה נמצא המקום השני, השייך לקהילת Counter-Strike 1.6. את המקום השלישי כבשה החודש קהילת WarRock המפתיעה.

נתוני אפריל סוגרים שנה שלמה של עליות, במהלכה צמחה התעבורה באתר Vgames ביותר מפי שתיים. אנו במערכת האתר רוצים להודות לכל הגולשים אשר מבקרים באתר מדי יום, והופכים אותו לסיפור הצלחה.

קצת תוכניות לעתיד:
מערכת לאדרים, אשר מנהלת מעקב אחרי משחקים בין הגולשים בפורום, נמצאת כעת בתהליכי בדיקה בקהילות CS ו- CS:S. המערכת צפויה להפתח בקרוב גם עבור קהילות נוספות.

למרות שהן טרם הוכרזו רשמית (אז נא לא להתחיל לפתח ציפיות עדיין), אנחנו מקווים להרים שתי מסיבות רשת השנה, אחת בחופש הגדול והשניה בחנוכה. עדכונים יגיעו כשזה יהיה רלוונטי.

ובקרוב, כך אנו מקווים, נוכל להציג בפניכם כמה חידושים והפתעות נוספות...

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:38 04.05.2008 | (אורח)

    נו בטח..

    אחרי כל הספאם בקהילות GTA..
    אם מחברים את כל ה"מירוצים"
    מגיעים ל-15000 הודעות מיותרות
    רק שם..
    ועוד לא ספרנו ווארוק..

    והנה זה מתחיל שוב -
    http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1107383

  2. 2

       | פורסם ע"י