הרשמה

Metro 2033 יקבל עיבוד קולנועי

מחבר הספר מרגיש לראשונה שיש עם מה לעבוד

הסרט יהיה מבוסס על פי הספר ולא על פי המשחקים

מדובר בעניין של זמן עד שמשחק ווידאו מפורסם או רומן מוכר יקבלו עיבוד קולנועי שירחיב את החוויה אל המסך הגדול. חלק עשו זאת טוב, אבל הרוב המוחלט כמעט תמיד נכשל. כעת, הגיע תורו של Metro 2033 לקבל את העיבוד שמגיע לו.

אתר Variety חשף את הידיעה ואמר כי הסרט של Metro 2033 יהיה מבוסס על הרומן מאת דימיטרי גלוקובסקי(Dimitri Glukhovsky), ולא משחק הווידאו של THQ. זה אומר שאלמנטים ודמויות מסוימות מהמשחק לא יופיעו, מה שעלול להשאיר את השחקנים שלא קראו את הספר קצת מבולבלים. עם זאת, הסרט יעקוב אחר ארטיום(Artyom) במוסקבה הפוסט - אפוקליפטית ואחר ההישרדות היום יומית שלו, מה שלבסוף יוביל אותו למגע עם ה-Dark Ones - זן חדש ואינטילגנטי ביותר של בני אדם אשר שרדו את השואה הגרעינית ואימצו את העולם החדש.

"הרומן שלי ואני חיכינו לרגע שזה יקרה כבר 10 שנים." אמר גלוקובסקי. "בעבר נזהרתי מאוד לפני שהחלטתי להעביר את "התינוק" שלי לידיים של הוליווד. אבל עכשיו אני מרגיש שאני בידיים הנכונות. לבמאים יש חזון נהדר לפרוייקט הזה, וזה כבוד עצום לעבוד איתם." מצד אחד, יהיה מעניין מאוד לראות איך הסביבה הקודרת של הסדרה הזו תעבור לקולנוע - בין אם זה המוטנטים, הרכבת התחתית ועוד. מצד שני, מעולם לא ראינו את פניו של ארטיום ושמענו אותו מדבר רק במשחקי הסדרה.

מה דעתכם על הפרוייקט? האם סרט חדש יכשיר את הקרקע למשחק חדש בסדרה?

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:37 17.03.2016 | zero zero (אורח)

    כן בטח יכריזו על סרט ואז יגידו שהסרט מבוטל אז לא אני לא חושב ככה

  2. 2

       | פורסם ע"י