הרשמה

Starbound מתקרב לסיום ה-Early Access

לאחר עבודה של כמעט שנתיים, Starbound נראה מוכן מתמיד

רשימת העדכונים הרחבה תהפוך את Starbound למשחק שאליו Chucklefish קיוותה

אחרי ,תקופה של שנתיים וקצת, Starbound סוף סוף מתכונן להשקה האמיתית שלו. פאץ' 1.0 יכיל בתוכו מגוון רחב של עדכונים ודברים חדשים.
בנוסף לכך, קיבלנו גם הבטחה לתמיכה במודים דרך Steam Workshop, ולמרות זאת, Chucklefish מדגישה שזה לא הסוף כשהיא מתכננת עדכונים נוספים במהלך השנה.

סיפור של Starbound יתחיל על כדור הארץ, ביום שבו אתה מסיים את בית הספר למגנים ובמהרה אתה נזרק לכוכבים. "אתה מגן באימונים. המגנים שייכים להגנה הטרניירית (Terrene Protectorate). ארגון שהוקם על כדור הארץ על ידי האנושות בשביל להגן ולהדריך את היקום לכיוון של שלום." Show off your fossils.הפאצ' יביא איתו שמונה משימות שמסתיימות בבוס יחודי. כדי לפתוח אותן עליכם להסתובב, לצוד רמזים על כוכבים, לדבר עם חייזרים שתפגשו, או לבנות התיישבות גלקטית.

הכוכבים כמובן גם נהיו הרבה יותר מעניינים ומגוונים עם תוספת של איזורים חדשים, מיקרו-דאנג'נים, ושבטים במטרה לגרום לכוכבים להרגיש חיים ועמוסים עם התוספת של משימות צד שניתנות על ידי חייזרים.

Space muggings are on the rise.

המשחקיות של Starbound אמורה לעבור שינוי רציני, עם המעבר לתשתית ושרתים של Steam במקום ליצור סרבר ואז שיצטרכו להכנס למשחק שלך (תחשבו Terraria). 

כל זה בלי אפילו להתחיל לדבר על יצירה, אוגמנטציה (שינוי מאפיינים) ואימון חיות מחמד, אופטימיזציה, החזרה של רעב למצב השרדות, וכמובן בוחטות של נשקים חדשים.
אם אתם סקרנים הנה ה-Patch Notes

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י