הרשמה

נחשף משחק חדש: The Protector

נחשף משחק חדש בשם The Protector. המשחק שמפותח ע"י חברה פולנית חדשת, Gingerbread Studios, הוא משחק יריות בגוף ראשון ושלישי המתוכנן לצאת למחשב האישי ול-Xbox 360. המשחק יכיל קטעי פעולה רבים, יכולת התגנבות ועלילה מפותלת. עוד לא הוכרז תאריך יציאה רשמי.

המשחק מתרכז בשתי דמויות. Jonathan Kane, שכיר חרב בריטי ו-Jennifer Guile ארכיאולוגית יפיפיה מארה"ב. המשחק מתחיל כאשר שני נאהבים אלו מתאחדים לאחר הירצחו של אביה של Jennifer ע"י ארגון טרוריסטי הנקרא "Scarlet Vengeance".

במהרה תשומת ליבו של הארגון עובר ל-Jennifer. היחידה שיודעת את מיקומו של חפץ אצטקי רב עוצמה שיכול לשמש לביצוע מעשי טרור. בעוד חייה של Jennifer בסכנה, Kane חייב לאתר אותו ולהגן עליה מהארגון הרצחני.

"המפתחת Gingerbread Studios לקחה חלק מהמיתולוגיה הדרום אמריקאית ושילבה אותו בעולם של ימינו" אמר James Cato מנכ"ל Gingerbread Studios. עוד הוסיף "שני השחקנים במשחק The Protector אינם אחד ליד השני וכל דמות מביאה סוג אחר של משחקיות למשחק עצמו. השילוב בין קטעי הפעולה המרשימים ואלמנטי ההתגנבות מאוד ייחודי ובשילוב עם העלילה המפתיעה שיצרנו מדובר במשחק שהמשחקים בו ישארו מרותקים עד לאחר סיום הכתוביות".

עוד מבטיחים המפתחים כי המשחק הולך להיות "מרשים גראפית" וסביבות מעניינות. עולם המשחק יהיה חי ומלא אזרחים שונים אשר ממשיכים בחיי היום יום שלהם. בין קטעי הפעולה וההתגנבות גם משולבות חידות מאתגרות ומיני משחקונים.

וכן פורסמו מספר תמונות ראשונות מהמשחק:

 

 

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:19 19.05.2008 | jacoby308 jacoby308 (אורח)

    אם ככה זה יראה במחשב... חבל

    עלילה מפותלת? אולי.
    חדשנית? לא נראה לי: שכיר
    חרב בריטי, וארכיאולוגית
    יפיפיה? נשמע כמו סרט סוג
    ד' עם תקציב של מכונת
    פופקורן.

  2. 2

       | פורסם ע"י