הרשמה

הופסקה העבודה על Tekken X Street fighter

האם זה סופו של פרויקט ה-Cross Over?

במאי סדרת Tekken אומר כי החברה עדיין מעוניינת להחזיר את המשחק בפיתוח בעתיד

בשורות רעות לחובבי משחקי המכות. קאטושירו הראדה, במאי סדרת Tekken, הודיע במהלך ראיון כי Namco Bandai הפסיקה את הפיתוח למשחק הקרוס-אובר (Cross Over) שעליו עבדה בשנים האחרונות, Tekken X Street Fighter.

"כשאנחנו מפתחים משחקי מכות, אנחנו מנסים להתחשב בגרעין הקהילה, יחד עם האנשים הנוספים שירצו לשחק את המשחק. אך נכון לעכשיו, המצב בשוק עם משחקי מכות מראה כי Street Fighter V - שיצא רק עכשיו - מעסיק הרבה אנשים, בעוד ישנו קהל גדול המחכה ל-Tekken 7. אין לנו רצון לפצל בין הקהילות, אז מציאת חלון השקה ראוי בתקופה זו, הפכה להיות בעיה בפני עצמה".

המסע של Tekken X Street Fighter נולד לאחר שבשנת 2010 כאשר שתי החברות הודיעו כי הן יעבדו יחדיו אחת מול השניה, כשהן ישתמשו בדמויות האייקוניות מהסדרות השונות. המשחק הראשון שיצא היה Street Fighter X Tekken בשנת 2012, שהיה למשחק מצליח שהביא איזון לשני סגנונות המשחק השונים תחת קווי האיפיון של Street Fighter. אך למרות ההצלחה של המשחק הראשון, הפיתוח של Tekken X Street Fighter היה ארוך ומתיש. האזכור האחרון ששמענו מהראדה היה בשנת באוגוסט בשנת 2013 בה הוא אמר "שהמשחק עדיין בפיתוח.

למרות המסע הארוך של המשחק' והעבודה כי Namco Bandai הפסיקה לעבוד עליו, הראדה אמר כי החברה עדיין לא ויתרה על הפרויקט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י