הרשמה

שמות ותיאורי הפרקים הרביעי והחמישי של משחקי הכס נחשפו

ההערות, שנכתבו ל-TV Guides חושפות קצת אור על הפרקים הבאים

אזהרה: יכול להכיל ספוילרים קטנים

אם סבלנות זה לא הצד החזק שלכם אז כנראה כל פיסת מידע על פרקים עתידיים במשחקי הכס חשובה לכם. HBO פירסמה את שמות ותיאורי הפרקים הרביעי והחמישי של משחקי הכס, מדובר כמובן בתיאורים מאוד קצרים שנועדו לכל מיני TV Guides וערוצי הטלויזיה שמשדרים את הסדרה.

הפרק הרביעי נקרא "ספרו של הזר" והתיאור שלו הוא: "טיריון מבצע עסקה. ג'ורה ודאריו מבצעים משימה קשה. ג'יימי וסרסי מנסים לשפר את מצבם." אפשר כמובן רק לנחש מה המשמעות של תיאור הפרק אבל הניחוש שלי הוא שאולי טיריון מנהל איזשהו משא ומתן עם המורדים. ג'ורה ודאריו אולי מנסים לשחרר את דיינריס. כנראה שג'יימי וסרסי מנסים לשפר את מצבם מול הכהן והצבא שהוא בנה לעצמו.

הפרק החמישי נקרא "הדלת" והתיאור שלו הוא: "טיריון מחפש בן ברית מוזר. בראן לומד משהו חשוב. בריאן יוצאת למשימה. אריה מקבלת הזדמנות להוכיח את עצמה." ההימור שלי שקיים קשר ישיר בתיאור של טריון בפרק הרביעי והחמישי. מבחינת בראן, אני לא רוצה להגיד יותר מדי אבל אני כמעט בטוח שמדובר על משהו שקשור להיסטוריה של נד סטארק וג'ון סנאו. מבחינת בריאן, יכול מאוד להיות שסנסה שולחת אותה למשימה. אריה, שהשתדרגה והיא כרגע לא מקבצת נדבות, כנראה הולכת לעבור איזשהו מבחן.

דמות מרכזית אחת לא מוזכרת בכל התיאורים הבאים והיא כמובן ג'ון סנאו. האם זה בגלל שמצפה לנו משהו גדול ו-HBO גם לא רוצה לשחרר גרגירי אינפורמציה? או שאולי פשוט אין לו כרגע תפקיד משמעותי בפרקים הבאים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י