הרשמה

Avengers: Infinity Wars? אל תתרגלו לשם הזה

האחים רוסו מאשרים שהשם של הסרט יהיה שונה

המטרה בשינוי השם היא לא ליצור בילבול אצל הצופים

לא מזמן מארוול הודיעה על ליין אפ (Line Up) הסרטים שלה עד 2019, כשהסרטים שהכי הצליחו לרגש אותנו היו סרטי הנוקמים הבאים: Avengers: Infinity Wars Part 1 & 2. החלק הראשון של הסרט מיועד לצאת במאי 2018 והחלק השני צריך לצאת במאי 2019; כשבזמן שבין 2 הסרטים הללו צריכים לצאת עוד 2 סרטים נוספים (Captain Marvel ו-Inhumans).

המצב גרם למעריצים לשאול המון שאלות כמו: האם מדובר ב-2 סרטים שצריכים להמשיך אחד את השני בצורה ישירה? ואם כן אז איך פתאום נכנסים עוד 2 סרטים שלמים ביניהם? אם לא מדובר בהמשך ישיר אז למה לבלבל אותנו ולקרוא להם באותו שם ולחלק אותם ככה? בעקבות ה"בלאגן" שנוצר האחרים רוסו אמרו בראיון את הדברים הבאים: "זה מאוד מבלבל, המטרה היא לשנות את השם, אנחנו פשוט עוד לא החלטנו על השם החדש. אבל, כן, אנחנו נשנה אותו".

כמובן ששינוי השם עדיין לא ענה לנו על השאלות הגדולות אבל בסופו של דבר שינוי השם פותר בעיה שיווקית בכך שאנשים שאולי לא יראו את החלק הראשון ב-2018 פחות יחששו לראות את החלק השני כשהוא יצא ב-2019. דבר נוסף שחשוב לציין הוא שעד עכשיו שמות הסרטים נצמדו לשמות בקומיקס, יהיה מעניין לראות 2 סרטים חדשים של מארוול שלוקחת על עצמם שמות חדשים מחוץ לקומיקס.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י