הרשמה

ראיון עם מנהל הפרויקט של Modern Wizards - חברת המשחקים הישראלית

אסף ליבנה חושף מספר פרטים על הראשון של החברה והשאיפות של Modern Wizards להשתלב בתעשייה

דניאל ישב עם אסף לשיחה צפופה על הכותר החדש ועל השאיפות העתידיות של Modern Wizards

דניאל לברן ישב עם אסף ליבנה, לשיחה על הסטודיו החדש שלו, Modern Wizards, אשר בימים אלה עובד על משחק אונליין תחרותי בעולם נורדי-בדיוני. האם נוכל לקוות לחותם ישראלי בתעשיית המשחקים העולמית? 

ספר לי קצת על Modern Wizards. איך הכל התחיל?

תפניות רבות עברו עלינו בחברה לפי הקמתה. כארבעה שותפים התחלנו את הדרך עוד בסוף 2013. חיפשתי אנשים לפתח איתם משחק. את השותף הטכנולוגי, אדר גרוף, הכרתי מהשרות הצבאי ואת האמנים לירון דרויאן ושי דניאל דרך האינטרנט. ניסינו לפתח משחק כל כך שאפתני והיו לנו המון הפסקות בדרך. כשהחלטנו שאנחנו לוקחים את זה לצעד הבא גם הגענו למסקנה שיש צורך לשנות את היקף הפרויקט. את הדרך האמיתית כסטודיו התחלנו בקיץ 2015 ומאז הצטרפו אלינו המתכנת איליה גנדלמן וגלית לופמן שאחראית על העיצוב הגרפי.

מה החזון שלכם מ-Modern Wizards ואיך אתם מתכוונים להטביע את החותם שלכם?

החזון מבחינתנו תמיד היה לפתח את המשחקים שגם אנחנו נרצה לשחק בהם. כנראה שמדובר בחזון של הרבה חברות נוספות אך תמיד צריך שיהיה בסיס טוב למשהו. להטביע חותם בשוק כל כך רחב הוא אתגר אך מדובר באתגר שאנו שמחים להתמודד מולו. חלק מהעבודה המשמעותית שלנו תהיה ללכד קהילה איכותית ותומכת סביב המשחק שלנו ושם נרצה להתחיל את הטבעת החותם.

מה יהיה ה-IP החדש שלכם? האם אפשר לשמוע קצת פרטים עליו?

כפי שהוכרז, מדובר במשחק אונליין תחרותי בעולם נורדי-בדיוני. עד כמה שאני רוצה לספק פרטים נוספים, קשה לי לעשות זאת בשלב זה. אנו מאוד קרובים לשלב שבו נוכל להכריז על הכותר ולחשוף בפניכם פרטים נוספים אך אנחנו עוד לא שם. אני כן אזכיר שמדובר במשחק חינמי, כך שמי שיהיה מעוניין יוכל פשוט להוריד ולהתחיל לשחק. אני כן ארחיב ואומר שמדובר במשחק ל-PC ושיהיה לנו קל מאוד להתרחב איתו לפלטפורמות נוספות בהמשך.

האם הסטודיו מתכוון לעבוד על IP's נוספים בעתיד או להתנסות עם ז'אנרים שונים?

בפירוש כן. אך יש לציין שבגלל שהמשחק הראשון שלנו הוא בתחום האונליין, הוא ידרוש מאיתנו את מלוא תשומת הלב לאורך כל הדרך. מהרגע שהתחלנו את הפיתוח, להשקה וכמובן שגם לאחר מכן. אנו רואים עצמנו תומכים בו כל עוד אנחנו כאן. כשתהיה לנו היכולת להתחיל פרויקט נוסף אנו ללא ספק נבחן את כל האפשרויות העומדות בפנינו.

איך אתם רוצים לראות את עצמכן בעוד שנתיים-שלוש?

שאלת מיליון הדולר. הרצון האמיתי הוא קודם כל לראות את המשחק הראשון שלנו מצליח, גם בתחום התחרותי. שזה אתגר בפני עצמו. אנו באמת מאמינים שיצירת בסיס טוב לקהילה שלנו עוד משלב האלפא יהיו חלק משמעותי מהשורשים שיחזיקו את המשחק על הרגליים. אם נוכל להגיע למצב שבו אנו עובדים על עוד אחד מהפרויקטים שאנו חושבים עליהם לעתיד, לא יהיה מבסוט יותר ממני.

לנו רק נשאר לאחל הצלחה רבה לאסף ו-Modern Wizards, כשאנחנו נחזור ונעדכן אתכם בפרטים נוספים על משחק הביכורים של החברה.

עקבו אחרי Modern Wizards בפייסבוק

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י