הרשמה

סיכום מסיבת העיתונאים של Xbox מ-E3

מיקרוסופט חושפת את התותחים הגדולים

לאחר גל השמועות הגדול, מיקרוסופט חושפת לראשונה את Project Scorpio

אחרי מסיבות העיתונאים של EA ו-Bethesda הגיע תורה של מיקרוסופט לעלות לקדמת הבמה. אז מה היה לנו שם?

Xbox One S

את מסיבת העיתונאים שלה מיקרוסופט פתחה ישר עם ההכרזה על קונסולת ה-Xbox One S. גרסה קטנה וזולה יותר של הקונסולה הקיימת.

קונסולת ה-Xbox One S תהיה קטנה ב-40%, תגיע בצבע לבן, זכרון פנימי של 2TB יחד עם ספק כוח מובנה. 

הקונסולה החדשה תהיה זמינה כבר בחודש אוגוסט ותעלה 299$. סיבה להתחדש?

Killer Instinct

אם חשבנו שההשקה של העונה השלישית של Killer Instinct וההגעה של הכותר אל פלטפורמת ה-Windows 10 תוריד קצת את קצב העבודה של Iron Galaxy, כנראה שכבר הספקנו לשכוח את העבודה הקשה שהיא עשתה בשנים האחרונות. החברה הכריזה כי החל מהשבוע הקרוב נוכל לשחק עם General Ramm מסדרת Gears of War.

Forza Horizon 3

Turn 10 ומיקרוסופט לא מפסיקים את התמיכה שלהם בכותר המרוצים המצליח Forza Horizon וחושפות לראשונה את Forza Horizon 3 שירוץ על ה-Xbox One ו-Windows 10. המשחק מציג שלבי ראלי יחד עם מסלולי מרוץ מוכרים מרחבי העולם, כשהוא משלב בין מגוון שונה של נופים ורכבים.

Forza Horizon 3 יהיה זמין ב-27 לספטמבר.

Final Fantasy XV

Final Fantasy XV, משחקה המצופה של Sqaure Enix מקבל טריילר חדש ומרהיב בו אפשר לראות את את קבוצת הלוחמים החדשה של המשחק מציגה את יכולות הקרב שלהן מול אויב גדול מהחיים.

הטריילר מציג משחקיות דינמית וזורמת שאינה תואמת את משחקי Final Fantasy הישנים, אך מראה ללא ספק התקדמות בגישה של Square בנוגע לגיימפליי והזרימה של המשחק. הטריילר הראוותני מציג םעולות רבות על המסך, כשהשחקן הראשי מתחמק רבות ונעזר בחבריו לקבוצה כדי להתמודד עם האיום העומד בפניהם. 

The Division Underground Expansion

טריילר חדש חושף את ההרחבה החדשה של The Division התקרא Underground התאפשר לשחקנים לצאת למשימות שונות ברחבי הרכבת התחתית של ניו יורק.

ההרחבה תהיה זמינה החל מה-28 ליוני לשחקני ה-Xbox One.

Battlefield 1

מיקרוסופט נעזרה בטריילר שהוצג אתמול בתערוכה של EA כדי להודיע לשחקנים כי המשחק החדש של DICE ו-EA יהיה זמין לשחקני ה-Xbox One המנויים לשירות ה-EA Access להנות מהמשחק החדש כבר ב-13 לאוקטובר.

עדכון חדש ל-Xbox One

לאחר שעברה על בקשות שונות מקהילת השחקנים של ה-Xbox One, מיקרוסופט שמחה להודיע כי העדכון החדש יוסיף אפשרויות חדשות שהקהילה כבר יחלה להן כבר תקופה רבה.

בעדכון החדש נוכל למצוא את האפשרות למצוא חברים בעלי טעם דומה ורמה דומה במשחקים, תמיכה בשפות נוספות, תמיכה מלאה של קורטונה, מוזיקת רקע, פורומים קהילתיים ואת ה-Arena - אפשרות חדשה ומסתורית המאפשרת לשחקנים להתמודד אחד מול השני בצורה חדשה. נכון לעכשיו, התוכנית לא תהיה זמינה בזמן הקרוב, אך מיקרוסופט כבר הודיעה כי היא עובדת בשיתוף פעולה עם EA כדי להוציא את התכנית לדרך.

מיקרוסופט משיקה את שלטי ה-Xbox One החדשים

לאחר שחשפה בשנה שעברה את שלט ה-Xbox Elite, מיקרוסופט הכריזה על תכנית חדשה בשם Xbox Design Lab שתאפשר לשחקנים לעצב את השלטים שלהם עד הפרטים הקטנים ביותר. 

התכנית החדשה תאפשר לשחקנים להחליף את צבעי השלט שלהם יחד עם האפשרות לחרוט את השם משתמש שלהם או כל דבר העולה על רוחם. 

We Happy Few

כחלק מתוכנית ה-ID@Xbox, מיקרוסופט חשפה טריילר חדש למשחק העלילתי The Happy Few שמציג חיים ביקום מקביל בו בני האדם לקוחים באופן מבוקר את התרופה הנקראת Joy (שמחה). המשחק יכניס אותנו לנעליו של אדם המפסיק להשתמש בכדור ומתמודד עם התוצאות. 

המשחק יהיה זמין בגשיה מוקדמת לשחקני ה-Xbox One Game Preview החל מה-26 ליולי.

The Witcher 3: Gwent

CD Projeckt RED חשפה לראשונה את את משחק הקלפים Gwent המבוסס על מיני המשחק המבוסס על The Witcher 3: Wild Hunt.

המשחק יהיה זמין ל-Xbox One ו-Windows 10 החל מחודש ספטמבר. 

Tekken 7

במהלך הכנס Namco Bandai חשפה טריילר גיימפליי חדש בו אפשר לראות את אקומה (Akuma) נלחם עם אחת הדמויות האייקוניות של הסדרה, היאצ'י (Haihaci). הטריילר מציג מערכת Finishing חדשה הנוספה לקרבות הרגילים. מעבר לכך, צוות המגישים מ-Namco Bandai הודיעו על מצב סיפור חדש שיעמיק את היקום של Tekken. 

Scalebound

משחקה האקסקלוסיבי של מיקרוסופט שיגיע ל-Xbox One ו-Windows 10 מציג טריילר גיימפליי חדש בו אפשר לראות את המשחק בפעולה. במהלך הטריילר אפשר לראות את גיבור המשחק יחד עם חברי הצוות שלו נלחמים בבוס ענקי כשהם מתחמקים ותוקפים, רוכבים על דרקונים ומנצלים פעולות Live Action לטובתם כדי להביס את הבוס הענק.

Saclebound יהיה זמין בשנת 2017.

Sea of Thieves

לאחר שנחשף שנה שעברה, Sea of Thives, משחק הרשת של חברת Rare המציב אתכם יחד עם קבוצת חברים על ספינת פירטים להתמודד מול אנשים אחרים וספינותיהם בקרבות ימיים אפיים, כאשר כל חבר צוות לקחת את חלקו כדי להתמודד עם האיום.

Halo Wars 2

משחק האסטרטגיה המצליח של מיקרוסופט יגיע לסיבוב נוסף עם Halo Wars 2. המשחק שיהיה זמין ל-Xbox One ו-Windows 10 יגיע ב-21 לפברואר לאחר הפסקה של שבע שנים. 

המשחק יהנה מבטא פתוחה החל מהיום ועד ה-20 לחודש על ה-Xbox One.

Project Scorpio

עם ההכרזה הגדולה ביותר שלה, מיקרוסופט חיכתה לרגע האחרון. החברה חשפה את הקונסולה החדשה שעליו היא עובדת - Project Scorpio. הקונסולה החדשה תהיה גרסה חדשה יותר של ה-Xbox One ותאפשר לשחקנים להנות הרבה יותר כוח מתחת למנוע. מעבר לכך, מיקרוסופט לא חשפה פרטים נוספים על הקונסולה החדשה אך אמרה כי היא תהיה זמינה החל משנת 2017. האם נקבל תמיכה ב-VR?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:59 14.06.2016 | מייקרוסופט מייקרוסופט (אורח)

    תיקון - ״מתחת מכסה המנוע״, ולא ״מתחת למנוע״.

  2. 2

    03:53 15.06.2016 | רועי רועי (אורח)

    מה עם הקורטנה באקסבוקס אס אין לו חיבור לקינקט משמע שאין לו מקרופון כדי להשתמש בקורטנה
    מישהו מוכן להסביר לי מה קורה פה ולמה הם הפסיקו את התמיכה ?

  3. 3

    03:53 16.06.2016 | OfirOm OfirOm

    אני אסביר לך: מיקרוסופט הפסיקה את התמיכה בקינקט כי הם הבינו שהם טעו וקינקט זה לא העתיד אז באמצע שנת 2014 הם הוציאו את הקינקט מהחבילה הבסיסית ומשם הדרך לקבורה שלו הייתה קצרה מאוד,הם הוציאו כל מיני פיצ'ירים שהיו כמו מחוות ידיים ועוד דברים שלא באמת השתמשו בהם. -לא צריך להרחיב יותר מדי בנושא-

    לגבי קורטנה אתה מפעיל אותה ע"י המיקרופון אוזנייה שמקבלים בכל חבילה, תמונה: http://www.thinkgeek.com/images/products/additional/large/1af8_xbox_one_chat_headset_alt.jpg

  4. 4

       | פורסם ע"י