הרשמה

סיכום מסיבת העיתונאים של Nintendo ב-E3

אם חשבתם שנקבל קצת מידע על Nintendo NX, תתכוננו להתאכזב

הכנס התמקד בעיקר במשחק החדש של The Legend of Zelda שיצא ל-Wii U וה-Nintendo NX

נינטנדו ללא ספק סיפקה לנו את אחת ממסיבות העיתונאים המוזרות ביותר של E3. החברה נתנה לנו הצצה קטנה אל תוך Pokemon Sun and Moon ומשם הלכה להתרכז היישר במשחק החדש - The Legends of Zelda Breath of Wind. נקווה כי החברה תספק בימים הקרובים מידע נוסף כחלק מאירוע ה-Nintendo Treehouse.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

נינטנדו פתחה את מסיבת העיתונאים שלה עם טריילר חדש ל-The Legend of Zelda: Breath of the Wils, כשהיא מציגה את לינק מטפס לראשונה ברחבי היירול (Hyrule). לינק צד, רוכב, מבשל ונלחם באויבים שונים ברחבי העלם החדש שנינטנדו יצרה, כשהוא משתמש בכישורים אקרובטיים שונים.

ישנה בנוסף הצצה אל הנופים השונים שמציעה היירול, החל מיערות מלאים, מדברים ענקיים והרים מושלגים.

נשיא נינטנדו ארה"ב,רג'י פליס-אמי (Reggie Fils-Aimé), אמר: "זוהי ללא ספק אחת היצירות הגדולות שניטנדו יצרה אי פעם ואתם תזכו לראשונה להצצה אל תוך חלק מהעולם שיצרנו. אנחנו נתעסק כמעט במשך יום שלם על העולם של היירול במהלך כנס Nintendo Tree House, כשבעתיד נחשוף פרטים נוספים על המשחק כולל עלילה וגיימפליי"

בהמשך הכנס, הוזמן אחד היוצרים של המשחק כשהוא מדבר על כך שהוא יצר את המשחק הזה במטרה לשנות את כל מה שאנשים יודעים על סדרת The Legend of Zelda. הוא חשף טריילר גיימפליי חדש המציג את  לינק בתור מערה מסתורית, או צינוק כלשהו. מיד לאחר מכן הוא מוצא את ה-Shika Slate שיכול גם לעזור ללינק לתקשר עם הסביבה שלו. במהשך לינק לובש על עצמו בגדים, מה שמרמז שהוא יכול לבחור לעצמו ביגוד ונשקים כמו במשחקי RPG.

בהמשך לינק יוצא לטייל ברחבי היירול כשהוא נלחם באויבים בגדלים שונים ואוסף חפצים שונים. במהלך הטריילר אפשר לראות את לינק משתמש בכוחות מיוחדים של הקשת שלו ההופכת אותה לחזקה יותר.

בטריילר הנוסף, לינק משתמש ביכולות הריחוף והטיפוס החדשים שלו ונלחם באויבים בשטחים שונים בהיירול. בנוסף אפשר לראות את לינק אוכל ומתקשר עם הסביבה שלו.

בטריילר הנוסף אפשר לראות את לינק משתמש ב-Shika Slate כדי למצוא Shrines המפוזרים ברחבי היירול. ה-Shrines הם בעצם כניסה אל תוך המבוכים שסדרת Zelda ידועה בהם. בעזרת ה-Shika Slate לינק מקבל את היכולת לשלוט על חלק מהאביזרים הנמצאים במבוך ולשנות את מבנה השלבים בעזרת כוח טלפטי.

לאחר מכן ניטנדו חשפה טריילר גיימפליי המתמקד במערכת בקרב של לינק. הטריילר מציג את לינק נלחם עם מערכת קומבואים בסיסית. מעבר לקשת והחרב, לינק יכול גם להשתמש ברימונים, טלפטיה וכידונים ובסביבה כדי לקבל יתרון בקרב.

לבסוף, החברה חשפה כי עם המשחק החדש יושקו שלוש בובות Amiibo חדשות מ-The Legend of zelda: Breath of Wild

Pokemon Sun and Moon

שני המפתחים הראשיים של Game Freak הציגו לראשונה גיימפליי אמיתי מתוך Pokemon Sun and Moon. 

את ההצגה הם התחילו עם שני הטריילרים שנחשפו בהם אפשר לראות את הפוקימונים ההתחלתיים והאגדיים של המשחק. לאחר מכן יוצרי המשחק הציגה את מערכת יצירת הגיבורים יחד עם מספר דמויות מפתח.

המפתחים דיברו על הבחירה בשם Sun and Moon וסיפרו על הפוקומונים האגדיים, כשכל אחד מהם מייצג את השמש או הירח.

בנוסף המפתחים סיפרו כי פוקימונים מסוימים שיהיה אפשר למצוא במשחק יחולקו למצב 10% ומצב מלא. הפוקימון הראשון שנחשף המצב העשר אחוז והמצב המלא הוא הפוקימיון המסתורי האגדי החדש שנחשף לראשונה בחודש שעבר באירוע של פוקימיון בטיוואן.

לקראת סוף השיחה, יוצרי המשחק חשפו את סקרטון הגיימפליי הראשון הנותן הצצה ראשונה אל תוך האופי של המשחק. אחד מהיוצרים אמר כי הקטע המופיע בסרטון מספר על הגיבור של המשחק שעבר לראשונה לאזור האלוה (Aloha), כשהוא נלחם בליידיבה (Ledyba), שכבר הופיע לראשונה בפוקימון Gold ו-Silver. לאחר מכן הופיע פוקימון חדש וחמוד בשם יאנגוס (Yungoos). פוקימון נוסף שהופיע היה מעופף בשם פיקיפק (Pikipek). מערכת האנימציה של המשחק השתנתה טיפה, כשהיא נותנת אווירה קרבית קצת יותר רצינית. 

מצב קרב חדש נחשף במהלך הסרטון הנקרא Battle Royale שמאפשר לארבעה מאמנים להתמודד אחד מול השני.

Pokemon Sun and Moon יהיה זמין ב-18 לנובמבר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:55 15.06.2016 | OfirOm OfirOm

    כמו תמיד.. תערוכה של נינטדו = על הפרצוף.

  2. 2

    09:51 15.06.2016 | Master Chief Master Chief (אורח)

    נראה שנינתנדו על סף פשיטת רגל

  3. 3

    16:21 15.06.2016 | משעמם משעמם (אורח)

    בקיצור חברה משעממת שכבר לא באמת רלונטית בכלום

  4. 4

       | פורסם ע"י