הרשמה

מבצעי מכירת הקיץ של Steam - יום מס' 9

רועי באלוה עוזר לכם לבחור את חמשת המשחקים השווים ביותר של מכירת הקיץ

חמשת המבצעים הטובים ביותר של היום החמישי

התקופה שכל שחקני המחשב חיכו לה הגיעה - מכירת הקיץ של סטים. בכל יום Valve תציע מבצעים חדשים ואנחנו נביא לכם את חמשת המבצעים הטובים ביותר מאותו היום.

Age Of Empires II HD

עוד משחק מ''תור הזהב של משחקי ה-RTS'' וגם הוא מסדרת Age Of. לאחר בקשות רבות ורצון עז מן קהילת השחקנים שוחררה גירסאת HD לאחד ממשחקי האסטרטגיה הטובים ביותר. Age Of Empires II HD מוצע כרגע בכ-85 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-3 דולרים.

NBA 2K16

משחק הכדורסל של 2K מוצע כרגע בכ-80 אחוזי הנחה כשמחירו עומד על כ-12 דולרים. כמו ששמו אומר וכמו כל סדרת המשחקים 2K16 הוא משחק הכדורסל של שנת 2016 והוא אחד ממשחקי הספורט הטובים שיצאו השנה. לעוד פרטים על המשחק קיראו את הביקורת המלאה שלנו עליו.

Metal Gear Solid V

משחק הפעולה-עולם פתוח של קונאמי מוצע כרגע בכ-30 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-28 דולרים. MGS V קיבל פרסים רבים על עצם היותו משחק בעל משחקיות מעולה המצליחה לספק שעות רבות של בנאה וגיוון. לעוד פרטים על המשחק קיראו את הביקורת המלאה שלנו עליו.

GTA Trilogy

כל מי שאוהב את משחקי GTA צריך שתיהיה לו בסטים את חבילת המשחקים הזאת. החבילה מוצעת כעת ב-75 אחוזי הנחה ומחירה עומד על כ-7.5 דולרים. החבילה כוללת את משחקי GTA הבאים: GTA:SA, GTA:VC ואת GTA 3. כאמור אם אתם אוהבים את GTA אתם תאהבו גם את שלושת המשחקים האלו.

Football Manager 2016

פוטבול מנגר 2016 הוא המשחק החדש בסדרת פוטבול מנגר והוא מוצע כרגע בכ-66 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-17 דולרים. המשחק שם אתכם בנעליי המאמן ועליכם לנהל בהצלחה את קבוצתכם על מנת לזכות בתארים. המשחק מצריך זמן רב של למידה כדי להכיר את כל האופציות שיש במשחק.

אלו הם חמשת המבצעים השווים של היום, מצאתם מבצעים נוספים ? חושבים שהיו צריכים להיות ברשימה ? שתפו אותנו בהם בתגובות! 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י